X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 08 اسفند 1401
تعداد بازدید خبر : 175
تاریخ ثبت : دوشنبه, 08 اسفند,1401 | 11:31 ق.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 08 اسفند,1401 | 10:54 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 08 اسفند,1401 | 11:31 ق.ظ

افزایش تجاوز جنسی عامل انزوای زنان در آمریکا

  • افزایش تجاوز جنسی عامل انزوای زنان در آمریکا

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا در آخرین گزارش خود در خصوص افزایش تجاوز جنسی در ایالات متحده و تاثیر آن به حاشیه راندن و  انزوای زنان در آینده هشدار داده است.

 

 

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، آخرین گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا در مورد سلامت و رفاه دانش‌آموزان دبیرستانی نشان می دهد: «دختران نوجوان آمریکا غرق در موج فزاینده غم، ترس از خشونت و انده هستند.»

مدیر ارشد مرکز پزشکی در آمریکا تاکید کرد که به عنوان یک شهروند نگران و به عنوان یک مدیر بهداشت عمومی برای مقابله با افزایش چشمگیر خشونت، سلامت روانی و خطر خودکشی که در یافته‌های نظرسنجی رفتاری ریسک جوانان (YRBS) گزارش شده، اقداماتی انجام خواهد داد.

وی با یادآوری تجربه خود به عنوان یک پزشک اورژانس که دانشجوی مورد تجاوز جنسی را معالجه می کرد، اذعان کرد که نیاز به انجام کارهایی بیش از درمان برای صدمات فیزیکی مرتبط با خشونت جنسی است که در نتایج این نظرسنجی بسیار برجسته بود. زنان و دختران جوان با سطوح بی‌سابقه خشونت، غم و اندوه و آسیب دست و پنجه نرم می‌کنند به نحوی که تضعیف کننده دموکراسی در ایالات متحده است.

یافته‌های نظرسنجی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا برای دختران بسیار وحشتناک و دلهره آور است که در ذیل آمده است:

درصد دانش‌آموزان دختر دبیرستانی که گزارش داده‌اند در طول سال گذشته خشونت جنسی توسط هر فردی را تجربه کرده‌اند، تقریباً چهار برابر بیشتر از دانش‌آموزان پسر بوده است - به ترتیب 18 و 5 درصد.

میزان دانش‌آموزان دختر قربانی بین سال‌های 2017 تا 2021، 3 درصد افزایش یافته است.

درصد دخترانی که گزارش داده اند تا به حال مجبور به داشتن رابطه جنسی شده اند از 12 درصد به 14 درصد بین سال های 2011 تا 2021 افزایش یافته که این رقم حداقل سه برابر بیشتر از پسران در آن دوره است که میزان آن ها 4 درصد بوده است.


 

ارسال نظر: