X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 02 اسفند 1401
تعداد بازدید خبر : 113
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 03 اسفند,1401 | 12:31 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 02 اسفند,1401 | 10:07 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 03 اسفند,1401 | 12:59 ب.ظ

گزارشی از ناپدید شدن شهروندان در انگلیس

  • گزارشی از ناپدید شدن شهروندان در انگلیس
ناپدید شدن شهروندان در انگلیس به چالشی جدی برای پلیس تبدیل شده است.

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، سالانه هزاران نفر در انگلیس ناپدید می‌شوند و هر سال بر وخامت این بحران افزوده می‌شود.

بر اساس گزارش inews، اگرچه قوانین ناپدید شدن افراد در انگلیس به نحویست که شمار افراد ناپدید شده در این کشور سالانه به هزاران نفر می‌رسد و شمار قابل توجهی از آن‌ها اندکی بعد پیدا می‌شوند، اما سرنوشت افراد واقعا ناپدید شده در این کشور با انفعال پلیس انگلیس گره خورده است.

ناپدید شدن نیکولا بولی، زن ۴۵ ساله انگلیسی در اواخر ماه ژانویه بار دیگر موضوع ناپدید شدن رنان و کودکان انگلیسی را به کانون بحث‌های مربوطه آورد. او یکی از هزاران نفری است که سالانه در انگلیس ناپدید می‌شوند.

براساس اعلام موسسه خیریه Missing People، در هر ۹۰ ثانیه یک نفر در انگلیس ناپدید می‌شود و شمار افراد ناپدید شده در سال در این کشور به ۱۷۰ هزار نفر می‌رسد.گزارش مذکور می‌گوید که سالانه ۳۵۳ هزار مورد مفقودی گزارش می‌شود که از این تعداد بیش از ۱۳۷ هزار نفر بزرگسال و نزدیک به ۲۱۵ هزار نفر کودک هستند؛ برخی از افراد بیش از یک بار در سال ناپدید می‌شوند.

البته باید توجه داشت که موارد زیادی از ناپدید شدن‌ها اصلا گزارش نمی‌شوند؛ تحقیقات نشان می‌دهد که از هر ۱۰ کودک ناپدید شده، ۷ مورد به پلیس گزارش نمی‌شوند واطلاعات کمی در مورد بزرگسالان ناپدید شده وجود دارد.

این گزارش می‎گوید: بیشتر افرادی که ناپدید شده‌اند، ممکن است نوعی آسیب‌پذیری یا خطر را تجربه کنند؛ این می‌تواند با ناپدید شدن تشدید شود، به‌ویژه زمانی که فردی بیش از یک بار ناپدید می‌شود.بحران ناپدید شدن افراد در انگلیس از دو زاویه قابل بررسی است: نخست، انفعال پلیس و دو، مشکلات عامل ناپدید شدن.

همچنین این گزارش می‎گوید در مورد بزرگسالان، از هر ۱۰ مورد ناپدید شدن، ۸ مورد به مسائل بهداشت روان تشخیص داده نشده، مربوط اس؛ همچنین از هر ۵۰ بزرگسال ناپدید شده یک نفر به دلایل مالی ناپدید می‌شود.در مورد کودکان، بیش از نیمی از آن‌ها به دلیل وجود درگیری، سوءاستفاده یا بی توجهی ناپدید می‌شوند.

همچنین از هر ۱۰ کودکی که تجربه بهره کشی جنسی را داشته اند، هفت نفر نیز در مقطعی ناپدید شده بودند و از هر ۴ کودک قاچاق شده که تحت مراقبت مقام‌های محلی هستند، یک نفر ناپدید شده است.

برچسب ها: انگلیس
ارسال نظر: