X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 02 بهمن 1401
تعداد بازدید خبر : 447
تاریخ ثبت : یکشنبه, 02 بهمن,1401 | 03:02 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 02 بهمن,1401 | 02:16 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 02 بهمن,1401 | 03:02 ب.ظ

وضعیت خطرناک زنان باردار در زندان آریزونای آمریکا

  • وضعیت خطرناک زنان باردار در زندان آریزونای آمریکا
گزارش ها نشان می دهد زندان‌های آریزونا در حال تحریک یا القاء فیزیکی زنان باردار زندانی هستند.
به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، طبق تحقیقات اخیر، سه زن زندانی در زندان Perryville در Buckeye، در ایالت آریزونا، گزارش دادند که القاء زایمان آنها به رویه ای برای زنان باردار زندانی تیدیل شده است، علیرغم اینکه هر سه می خواستند به طور طبیعی زایمان کنند.

بر اساس گزارش ریزن، این زنان گزارش دادند که القاء زایمان بر خلاف میل آنها منجر به زمان طولانی‌تری برای زایمان می‌شود، به طوری که یکی از زندانیان می گوید در مقایسه با زایمان‌های قبلی طبیعی، درد فیزیکی بیشتری را در حین بهبودی تجربه کرده است.

دو نفر از این سه زن اعلام کردند که در هفته سی و نهم بارداری زایمانشان القا شده است و دیگری گزارش داده که در هفته سی و هفتم طی دو بارداری جداگانه زایمان کرده است.

القاء در هفته سی و هفتم معمولاً فقط در مواقعی توصیه می شود که از نظر پزشکی ضروری باشد.

آنها گزارش دادند استقلال و خودمختاری بدنی زنان زندانی از آنها گرفته شده و این رویه زندانها، تحقیر اجباری زنان باردار است به گونه ای که گویا زنان هنوز دارایی دولت هستند.

یک زن زندانی به خبرنگاران افشاء کننده این حوادث گفت که یک متخصص زنان و زایمان زندان به او گفته که آنها همه را القا می کنند زیرا نمی خواهند کسانی که در حال آزادی هستند در اینجا زایمان کنند.

به گفته برخی از فعالان حقوق مدنی، این عمل احتمالاً ناشی از کم کاری همیشگی در بسیاری از زندان ها است. این نمونه دیگری از نحوه اعمال پزشکی است که دلیل آن فقدان مراقبت‌های بهداشتی و کمبود نیروی انسانی در زندانها است. اگر آنها به اندازه کافی پرستار و افسر نگهبان در بند زندان زنان داشته باشند می توانند بهترین شیوه های زایمان را اجرا کنند.

این در حالی است که ممانعت از تصمیم گیری زنان در مورد چگونگی زایمان می تواند باعث ناراحتی عاطفی جدی شود.



برچسب ها: زندان, آمریکا, زنان
ارسال نظر: