X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 19 دی 1401
تعداد بازدید خبر : 368
تاریخ ثبت : دوشنبه, 19 دی,1401 | 08:24 ق.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 19 دی,1401 | 08:17 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 19 دی,1401 | 08:24 ق.ظ

راه‌اندازی میز خدمت ویژه مسیحیان در تمام استان‌های ایران

  • راه‌اندازی میز خدمت ویژه مسیحیان در تمام استان‌های ایران
مدیر مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: با رویکردی که دولت دارد، میز خدمت در ایام سال نو میلادی در تمام کشور و در تمام استان‌ها از جمله تهران، اصفهان و آذربایجان غربی برپا می‌شود.

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، حجت الاسلام صالحی در میز خدمتی که به مناسبت آغاز سال نو میلادی در کلیسای وارطان مقدس برگزار شد، ضمن ابلاغ سلام رییس‌جمهور به هموطنان مسیحی گفت: قرآن توصیه می‌کند که باید ایمان به مسیح و موسی و تمام پیامبران پیشین داشته باشیم، ما در کشوری زندگی میکنیم که برای آزادی و امنیت و خاکش و تک تک افراد جامعه ارزش قایل است و برای آن خون‌ها ریخته شده است، و خانواده شهدا چه مسلمان و ارامنه و آشوری همه باارزش هستند.

وی افزود: ما در کشوری زندگی میکنیم که بزرگترین سرباز آن یعنی حاج قاسم برای آزادی شیعه و مسیحی و کلیمی جان داد.

حجت الاسلام صالحی ادامه‌داد: دشمن برای ما پیشرفت و آرامش و یکدلی را نمی‌خواهد و هر روز مشکلات را میخواهد، در پوشش دفاع از حقوق بشر بزرگترین توهین را به پیامبر میکند، دشمنان مسیحیت و اسلام بدانند که مسلمان و مسیحی در دام فتنه انگیزی آن‌ها نمی‌افتاد.

وی تاکید کرد: تلاش ما این است که چتر خدمتی دولت برای همه مردم کشور فارغ از هر دین و مسلکی و با نام ایرانی بودن در این کشور هستن، بهره‌مند شوند، و در تمام کشور به مردم خدمت کنیم.

صالحی گفت: میز خدمت در ایام سال نو میلادی در تمام کشور و در تمام استان‌ها از جمله تهران، اصفهان و آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

برچسب ها:
ارسال نظر: