X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 15 آذر 1401
تعداد بازدید خبر : 173
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 15 آذر,1401 | 09:13 ق.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 15 آذر,1401 | 08:52 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 15 آذر,1401 | 09:13 ق.ظ

تجمع صدها مهاجر در مقابل کاخ سلطنتی پاریس

  • تجمع صدها مهاجر در مقابل کاخ سلطنتی پاریس
تعداد زیادی از مهاجران زیر سن قانونی، برای تعیین وضعیت خود در مقابل ساختمان هیات دولت فرانسه در پاریس چادر زدند.

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، ۲۰۰ تا ۳۵۰ نفر از مهاجران آفریقایی تبار در منطقه یک پاریس و در مقابل ساختمان هیات دولت در جایی میان موزه لوور و «پاله روآیال» کاخ سلطنتی، چادرهای خود را برپا کردند.

بر اساس گزارش شبکه خبری فرانس اینفو، یکی از اعضای انجمن حمایت از مهاجران (Utopia56) گفت: درخواست این افراد ارائه راه حلی از سوی دولت برای «اسکان» به منظور پایان دادن به «بحران انسانی در حومه پاریس» با توجه به آغاز فصل سرد است.

این انجمن همچنین در حساب توئیتری خود آورده است: سکوت دولت در برابر ۳۵۰ نوجوانی که در خیابان زندگی می‌کنند، قابل تحمل نیست. آنها که در مورد این مساله تردید دارند ببینند که اسکان مهاجران برای اوکراینی ها ممکن بوده است.

این گزارش می افزاید: صدها چادر رو به روی ساختمان هیات دولت، در چند قدمی موزه لوور از وضعیت غیرعادی و متشنج در این منطقه در قلب پایتخت حکایت دارد. یکی از مهاجران می گوید که وی در چند ماهی که وارد فرانسه شده هر شب در خیابان خوابیده و با توجه به سردتر شدن هوا نیاز این افراد به اسکان جدی است.

این در حالیست که انجمن های مدافع حقوق مهاجران اعلام کرده اند که تا زمان اتخاذ تصمیمی برای اسکان این افراد که گفته می‌شود همگی زیرسن قانونی (۱۶ تا ۱۸ سال)هستند، تجمعات به هر قیمت که باشد ادامه خواهد یافت.

برچسب ها: فرانسه, مهاجران
ارسال نظر: