X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 27 شهریور 1401
تعداد بازدید خبر : 150
تاریخ ثبت : یکشنبه, 27 شهریور,1401 | 09:01 ق.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 27 شهریور,1401 | 08:57 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 27 شهریور,1401 | 09:02 ق.ظ

بزرگترین اعتصاب پرستاران بخش خصوصی مینه‌سوتا در تاریخ آمریکا

  • بزرگترین اعتصاب پرستاران بخش خصوصی مینه‌سوتا در تاریخ آمریکا

بیش از 15 هزار کارمند مراقبت های بهداشتی مینه سوتا در اعتراض به دستمزدهای پایین و کمبود نیروی کار  اعتصاب کردند که بزرگترین اعتصاب پرستاران بخش خصوصی در تاریخ امریکاست.

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، دیلی میل در گزارشی به اعتصاب و تجمع 15000 کارمند مراقبت های بهداشتی مینه سوتا در اعتراض به دستمزدهای پایین و کمبود نیروی کار پرداخت که بزرگترین اعتصاب پرستاران بخش خصوصی در تاریخ ایالات متحده است.

این خبرگزاری گزارش داد که مشکل مینه‌سوتا به طور ‌ویژه حاد است، زیرا جمعیت آن سالخورده است و نسبت به دیگر شهرهای آمریکا از حقوق و مزایای کمتری برخوردارند. کارمندان حوزه بهداشت و سلامت در برخی شهر های دیگر آمریکا نیز در حال آماده شدن برای پیوستن به اعتصابات هستند. این اعتصاب بزرگترین اعتصاب در نوع خود در تاریخ ایالات متحده است، نشان دهنده مشکلات مداومی مانند دستمزد پایین و کمبود کارکنان است که کارکنان مراقبت های بهداشتی ایالات متحده با آن مواجه هستند.

بر اساس آمار اداره آمار کار ایالات متحده، بیماری همه گیر بسیاری از این مسائل را تشدید کرده و این بخش از فوریه 2020 حدود 37000 کارگر را از دست داده است. نماینده معترضین گفت: «ما احساس می‌کنیم اعتصاب تنها کاری است که می‌توانیم انجام دهیم تا به دولت نشان دهیم که یک هسته پرستاری قوی برای یک بیمارستان چقدر مهم است».

موسسه السویر هلث که در حوزه سلامت تحقق می کند، گزارش داد که 47 درصد از پرستاران و پزشکان ایالات متحده قصد داشتند در عرض دو تا سه سال موقعیت شغلی خود را ترک کنند. زینا گونتشارو، مشاور ارشد سیاست در انجمن پرستاران آمریکا، گفت: «چالش‌هایی که در مورد خستگی و سلامت روانی پرستاران مشخص شده است تا امروز ادامه دارد. پرستاران واقعاً به دلیل نداشتن همکاران کافی، اضافه کاری و تحمل شیفت های طولانی، فشار زیادی را احساس می کنند و این نوعی بی عدالتی است.[1]

 

[1] https://www.usatoday.com/story/news/health/2022/09/14/nurses-strike-minnesota/10361103002/

برچسب ها:
ارسال نظر: