X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 شهریور 1401
تعداد بازدید خبر : 164
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 16 شهریور,1401 | 08:19 ق.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 16 شهریور,1401 | 08:17 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 16 شهریور,1401 | 08:19 ق.ظ

موج جنایت‌های مرگبار در شیکاگو و شهرهای بزرگ آمریکا

  • موج جنایت‌های مرگبار در شیکاگو و شهرهای بزرگ آمریکا

به گفته مقامات پلیس امریکا، شیکاگو و سایر شهرهای بزرگ امریکا با موج جنایت مرگبار دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، نیویورک پست در خبری به خشونت‌های مسلحانه در روز ملی کارگر، در برخی شهرهای آمریکا که 16 نفر را در نیویورک، شیکاگو و فیلادلفیا به قتل رساند می پردازد. پلیس گفت 562 نفر در سال گذشته در این شهر کشته شدند که خود افزایش را نسبت به سال قبل از آن نشان می دهد.

به گفته رئیس اتحادیه پلیس، در سالهای آینده به مانند امسال، افسران بیشتری به دلیل عدم احساس امنیت شغلی و خطرناک بودن وضعیت جامعه و همچنین کمبود نیروی پشتیبانی شغل خود را ترک کرده و یا به مناطق دیگر مهاجرت خواهند کرد.

این گزارش در ادامه به گزارش فاکس نیوز اشاره می کند مبنی بر اینکه شهردار شیکاگو از دولت فدرال درخواست کرد تا مامورانی را از اداره مقابله با خشونت، قاچاق، سلاح گرم و مواد منفجره اعزام کند تا شیکاگو را از شر اسلحه های غیرقانونی خلاص کند چرا که شیکاگو و سایر شهرهای بزرگ مترقی با موج جنایت مرگبار دست و پنجه نرم می کردند.

مقامات پلیس در مناطقی از  برخی شهرهای درگیر جرم و جنایت و قتل با اسلحه مانند مریلند، منع آمد و شد 30 روزه برای افراد 17 سال یا کمتر اعلام کردند. مریلند و شیکاگو شاهد افزایش قتل‌ها و همچنین دستگیری نوجوانان بوده است که بسیاری از آنها به اتهام سرقت خودرو، چاقو کشی و ضرب و شتم همسالان خود بوده‌اند.

برچسب ها:
ارسال نظر: