X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 12 شهریور 1401
تعداد بازدید خبر : 179
تاریخ ثبت : شنبه, 12 شهریور,1401 | 08:44 ق.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 12 شهریور,1401 | 08:30 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 12 شهریور,1401 | 08:46 ق.ظ

افزایش جنایت در سوئد و نگرانی رای دهندگان این کشور

  • افزایش جنایت در سوئد و نگرانی رای دهندگان این کشور

در طول هشت سال، جرم و جنایت در سراسر کشور سوئد به سطوح غیرقابل تحمل افزایش یافته و حالا جرم و جنایت در صدر فهرست مهم ترین نگرانی های رای دهندگان در آستانه انتخابات سوئد قرار دارد.

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر به نقل از سایت خبری سمانیوز سوئد، سوئد تحت تأثیر موجی از جنایات خشونت آمیز است که در تاریخ مدرن اسکاندیناوی بی سابقه است. برای اولین بار، جرم و جنایت در صدر فهرست مهم ترین نگرانی های رای دهندگان در آستانه انتخابات سوئد قرار دارد.

در بخشی از این گزارش، چهل و یک درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی ها گفته اند که قانون و نظم مهم ترین مسائل جامعه سوئد و همچنین مهم ترین مسائل سیاسی است. همچنین پاتریک اوهبرگ (Patrik Öhberg)، اندیشمند علوم سیاسی در موسسه SOM، بیان می‌کند که «این اولین کمپین انتخاباتی در دوران مدرن سوئد است که همه احزاب، چه بخواهند و چه نخواهند، باید در مورد نظم و امنیت سوئد بحث کنند.»

این گزارش می نویسد: حزب سوسیال دموکرات از سال 2014 ریاست دولت سوئد را بر عهده داشته است. در طول هشت سال، جرم و جنایت در سراسر کشور سوئد به سطوح غیرقابل تحمل افزایش یافته است. سوئد در سال‌های اخیر به صورت هفتگی، گاهی چندین بار در هفته، متحمل حملات بمب‌ها، نارنجک‌های دستی یا سایر وسایل انفجاری شده است. مردم سوئد از ضعف دولت سوئد در کنترل جرم و جنایت و برخورد قضایی مناسب با مجرمین جنایات خشونت آمیز اعتراض کرده اند.

برچسب ها:
ارسال نظر: