X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 12 شهریور 1401
تعداد بازدید خبر : 197
تاریخ ثبت : شنبه, 12 شهریور,1401 | 07:53 ق.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 12 شهریور,1401 | 07:39 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 12 شهریور,1401 | 07:53 ق.ظ

رسانه انگلیسی: 56 درصد کودکان شرق لندن در فقر زندگی می کنند

  • رسانه انگلیسی: 56 درصد کودکان شرق لندن در فقر زندگی می کنند

در حال حاضر بیش از یک نفر از هر پنج نفر از جمعیت بریتانیا در فقر هستند و 4.3 میلیون نفر از این افراد کودک هستند.

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، سایت سیتی مانیتو در گزارش خود به نتایج سرشماری جدید بریتانیا در سال 2021 اشاره کرده و می نویسد: منطقه تاور هملتز لندن علاوه بر رشد جمعیت شاهد افزایش میزان فقر کودکان بوده است که بیانگر 25 درصد بالاتر از نرخ ملی است.

بر اساس این گزارش، در بخش شرقی لندن، 56 درصد از کودکان در فقر زندگی می کنند که بیش از دو برابر نرخ مشاهده شده در چلسی و حتی دیگر بخشهای بریتانیا است. امید به زندگی افرادی که در تاور هملتز زندگی می کنند، چهار سال کمتر از افرادی است که در مناطق مرفه و ثروتمند کنزینگتون و چلسی زندگی می کنند.

تاور هملتز فقیرترین محله لندن با بالاترین سطح محرومیت، بیخانمانی، افزایش جرائم و ازدحام بیش از حد است وضعیتی که بدون شک با کاهش 200 میلیون پوندی بودجه شوراهای محلی در انگلیس در دهه گذشته بدتر شده است. در حال حاضر بیش از یک نفر از هر پنج نفر از جمعیت بریتانیا در فقر هستند به نحوی که 4.3 میلیون نفر از آنها کودک هستند. بر اساس گزارش گروه اقدام فقر کودکان در انگلیس(CPAG) علاوه بر افزایش هزینه مسکن، مجموعه‌ای از تغییر سیاست‌های حمایتی دولت، فرار از فقر را برای خانواده‌های مناطق کم درآمد را سخت‌تر کرده است.

برچسب ها:
ارسال نظر: