X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 09 شهریور 1401
تعداد بازدید خبر : 223
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 09 شهریور,1401 | 05:40 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 09 شهریور,1401 | 05:29 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 09 شهریور,1401 | 05:40 ب.ظ

واکسیناسیون دو میلیون و ۵۰۰ هزار اتباع خارجی در ایران

  • واکسیناسیون دو میلیون و ۵۰۰ هزار اتباع خارجی در ایران
بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار اتباع خارجی و مهاجر با وجود همه محدویت‌ها و فشارهای ناشی از این بیماری و تحریم‌ها، در برابر کرونا در ایران واکسینه شدند.


به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، واکسیناسیون بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار اتباع خارجی و مهاجران با وجود همه محدویت‌ها و فشارهای ناشی از این بیماری و تحریم‌ها علیه ایران، رکوردی بی‌نظیر در دنیا به شمار می‌آید.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جمله مهمترین وزارتخانه‌هایی است که اقدامات ارزنده ای را در این رابطه داشته و آن واکسیناسیون عمومی بود.

شیوع همه‌گیری کرونا که از اسفند ۹۸ آغاز شد باعث شد بسیاری از هموطنان عزیزمان جان خود را از دست بدهند؛ به طوری که روزانه ۷۰۰ نفر به خاطر این بیماری فوت می کردند و هشت هزار نفر نیز در مراکز درمانی بستری می‌شدند.

۲۸ استان در وضعیت پرخطر کرونایی بودند و دوره‌های وحشتناک و پر استرسی را همه مردم سپری کردند، اما با همت و تلاش نخبگان کشورمان و همچنین مسئولان و تهیه و ورود واکسن از سوی همه وزارتخانه ها سببی شد تا به امروز ۱۶۰ میلیون دز واکسن در چهار نوبت در همه گروههای سنی تزریق شود و همچنان هم ادامه دارد؛ همین امر باعث شد ما از روزهای سیاه و تلخ کرونایی رهایی یافتیم.

ارسال نظر: