X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 02 شهریور 1401
تعداد بازدید خبر : 252
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 02 شهریور,1401 | 10:50 ق.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 02 شهریور,1401 | 10:36 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 02 شهریور,1401 | 10:51 ق.ظ

سخنان یک زن بی دفاع قبل از قتل توسط پلیس آمریکا: من را نکشید، نمی خواهم بمیرم

  • سخنان یک زن بی دفاع قبل از قتل توسط پلیس آمریکا: من را نکشید، نمی خواهم بمیرم

یک زن  بی دفاع قبل از بازداشت و قتل توسط پلیس آمریکا فریاد می زند من را نکشید، نمی‌خواهم بمیرم.
 

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، سایت خبری سالت لیک تریبون، از قتل یک زن جوان و بی دفاع به دست ماموران پلیس سالت لیکی آمریکا خبر داد.
 

بنابر این گزارش زن جوان در حالیکه در اثر استفاده از مواد افیونی نمی‌توانست تعادل خود را حفظ کند، برای حفظ تعادل خود از یک میله آهنی به عنوان عصا استفاده کرده بود.
 

این گزارش می افزاید: در حالیکه این زن کاملا بی خطر و بی دفاع بود ولی ماموران گشت پلیس سالت لیک سیتی میله آهنی که مگان جویس مون به آن تکیه داده بود را خطرناک تصور کردند و با نشانه گرفتن سلاح کمری به سمت مون از وی خواستند تا تسلیم بشود.
 

زن بی دفاع از سردرگمی که داشت تصور می کرد مورد حمله اوباش قرار گرفته و پس از رها کردن میله آهنی تسلیم شد و فریاد میزد که با پلیس تماس خواهد گرفت.
 

طبق ویدئوی به دست آمده از دوربین های همراه ماموران پلیس مگان جویس مون فریاد زد: 'کمک! آنها قصد دارند من را بکشند!'


خبرنگار سالت لیک تریبون با تحلیل ویدئوی منتشر شده توسط پلیس، می نویسد: در این ویدئو کاملا مشخص است که مون بر اثر استفاده از مواد مخدر رفتار طبیعی ندارد و به جای خشونت نیاز به خدمات پزشکی دارد.
 

در این ویدئو مون همچنین از افسران پلیس می خواهد که از تلفن همراه خود برای تماس با پلیس استفاده کنند که در ادامه افسری پاسخ می دهد: «ما پلیس هستیم. ولی مون از وضعیت پیش آمده وحشت کرده و طلب آب می کند و به فریاد های می‌خواهند مرا بکشند ادامه می‌دهد.
 

ماموران گشت به جای تماس با آمبولانس شروع به تمسخر او می کنند در همین لحظه یکی از افسران با چاقو به سمت وی می‌دود و کوله پشتی او را به منظور تفحص پاره می‌کند.


خبرنگار سالت لیک تریبون این حرکت خشونت بار پلیس را یک اشتباه مهلک خواند چرا که باعث وحشت بیش از پیش زن جوان شد و قبل از اینکه بتواند پا به فرار بگذارد جمع زیادی از ماموران بر روی او پریدند و بیش از 4 دقیقه وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند تا بتوانند دست و پای او را با دستبند ببندند.


بنابر این گزارش، پلیس سالت لیک سیتی فقط تا این قسمت از صحنه را منتشر و در اختیار دادگاه قرار داده است و مون تا این لحظه هنوز زنده است.


اداره پلیس در توضیح مابقی ماجرا گفته است که ماموران حاضر در صحنه یک دوز نالوکسان را به وی تزریق کردند که پس از آن مضنون دچار تشنج می‌شود و بنابر گزارش پلیس تلاش های ماموران برای احیای وی بی فایده بود. مون در حال کما به بیمارستان منتقل شد و در آنجا تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفت و 19 روز بعد درگذشت.
 

این گزارش، بازه زمانی 19 روزه از زمان وقوع حادثه تا مرگ مون را، یک فرصت خوب برای پلیس آمریکا خواند که طی آن، پلیس بتواند مسئولیت قتل زن جوان را نپذیرد.


اما شرایط پس از گزارش پزشکی قانونی تغییر کرد،  پزشکی قانونی علت مرگ وی را نرسیدن اکسیژن به مغز بر اثر مسمومیت ناشی از تزریق ماموران پلیس در صحنه درگیری گزارش کرد.
 

پس از گزارش پزشکی قانونی، میاک براون رئیس پلیس سالت لیک سیتی، در بیانیه ای ضمن تسلیت به خانواده مقتول، ماموران خود را متعهد و فداکار خواند که به صورت شبانه روزی و خستگی ناپذیر برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند!


هنوز دادگاهی در خصوص این پرونده تشکیل نشده است و ماموران پلیس حاضر در صحنه قتل، توسط اداره پلیس این شهر به مرخصی اجباری با حقوق اعزام شده اند.

 

ارسال نظر: