X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 مرداد 1401
تعداد بازدید خبر : 195
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 19 مرداد,1401 | 11:06 ق.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 19 مرداد,1401 | 10:58 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 19 مرداد,1401 | 11:06 ق.ظ

نهاد حقوق بشری: جامعه بین المللی از جنایات رژیم آپارتاید صهیونیستی در آینده جلوگیری کند

  • نهاد حقوق بشری: جامعه بین المللی از جنایات رژیم آپارتاید صهیونیستی در آینده جلوگیری کند

سازمان عفو بین الملل در پیامی به دور جدید خشونت‌های رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه واکنش نشان داد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر، سازمان عفو بین الملل، اعلام کرد که تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه بخشی از کارزار مستمر و غیرقانونی رژیم صهیونیستی علیه این منطقه از سال ۲۰۰۷ است.
 

«سازمان عفو بین الملل»، می‎گوید: تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را نمی‌توان خارج از چارچوب محاصره مستمر و غیرقانونی رژیم صهیونیستی و مجازات دسته جمعی از سال ۲۰۰۷ نگریست.


رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۸ تاکنون ۴ حمله تهاجمی ویرانگر را علیه غزه انجام داده است و این رژیم یک رژیم آپارتاید خشن است که همه فلسطینی‌ها را خفه می‌کند.


در غزه، دانش‌آموزان دبیرستانی زندگی خود را در محاصره سخت و غیرقانونی رژیم صهیونیستی گذرانده‌اند و بار ۴ حمله ویرانگر تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را متحمل شده‌اند؛ جامعه بین‌المللی باید فورا وارد عمل شود و به ریشه‌های خشونت، از جمله جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و دیگر جرایم تحت قانون بین المللی رسیدگی کند.


«عفو بین الملل»، در بخش دیگری اعلام کرد که در نخستین گام، سازمان ملل باید تحریم تسلیحاتی همه جانبه را بر رژیم صهیونیستی اعمال کند تا از جنایات و نقض حقوق بشر در آینده جلوگیری شود.


جدیدترین دور تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت ۴۴ فلسطینی منجر شد.


 

ارسال نظر: