X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 مرداد 1401
تعداد بازدید خبر : 240
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 12 مرداد,1401 | 07:49 ق.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 12 مرداد,1401 | 07:48 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 12 مرداد,1401 | 07:57 ق.ظ

حضور نوه نلسون ماندلا در بیت امام خمینی/ دعوت از مردم جهان برای مقابله با رژیم صهیونیستی

  • حضور نوه نلسون ماندلا در بیت امام خمینی/ دعوت از مردم جهان برای مقابله با رژیم صهیونیستی
زوولیولیله ماندلا»، نوه «نلسون ماندلا» رهبر فقید ضد آپارتاید آفریقای جنوبی که یکی از نمایندگان پارلمان این کشور نیز هست، با حضور در جماران از بخش های مختلف بیت، حسینیه و نگارستان امام خمینی بازدید کرد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت امور بین‌الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر، زوولیولیله "مندلا" ماندلا، نوه نلسون ماندلا، رهبر ضد آپارتاید آفریقای جنوبی که یکی از نمایندگان پارلمان این کشور نیز هست، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصاویری از حضور خود در تهران منتشر کرده و نوشت: به دعوت ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران امروز به تهران سفر کردم.

وی با بیان این که هدف از دعوت او برای دریافت جایزه حقوق بشر اسلامی (یا بهتر است بگوییم برای حضور در مراسم هفتمین دوره اعطای جایزه حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی) است، نوشت: در دیدارهای امروز، درباره راه‌های همکاری برای حمایت از فلسطین در آفریقای جنوبی و قاره آفریقا و اهمیت تشکیل شبکه بین‌المللی انسانی در حمایت از مظلومان جهان صحبت و رایزنی شد.

وی افزود: ما با تأکید بر تعهد دائمی‌مان به موضع اصولی نلسون ماندلا که گفت آزادی ما بدون آزادی مردم فلسطین کامل نیست، از رهبران فلسطین و مردم جهان می‌خواهیم برای مقابله با رژیم آپارتاید اسرائیل همگام و متحد شوند.

نوه نلسون ماندلا با انتشار تصاویر خود در کنار دختر حضرت امام خمینی (ره) و حضور در منزل ایشان یاد و خاطره بنیان‌گذار کبیر انقلاب را گرامی داشت و نوشت: دختر امام خمینی خاطرات ارزشمند و نکات مهمی را از زندگی امام و تعهد او به فقرا و مظلومان سراسر جهان را برایمان بازگو کرد.

ارسال نظر: