X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 21 تیر 1401
تعداد بازدید خبر : 238
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 21 تیر,1401 | 02:43 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 21 تیر,1401 | 02:06 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 21 تیر,1401 | 02:59 ب.ظ

رای مضحک دادگاه آمریکایی در صدور حکم متهم پرونده کودک آزاری/ ارتباط نزدیک متهم با خاندان سلطنت انگلیس

  • رای مضحک دادگاه آمریکایی در صدور حکم متهم پرونده کودک آزاری/ ارتباط نزدیک متهم با خاندان سلطنت انگلیس
یک دادگاه محلی آمریکا محکومیت متهم کودک آزاری نزدیک به خاندان سلطنتی انگلیس را 30 سال کمتر از آنچه که دادستان‌ درخواست کرده بود، صادر کرد.

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، اخیرا یک دادگاه محلی آمریکا محکومیت «گیسلین ماکسول»، متهم کودک آزاری نزدیک به خاندان سلطنتی انگلیس را 30 سال کمتر از آنچه که دادستان‌ درخواست کرده بود، صادر کرد.

بنابر گزارش thefreethoughtproject.، آلیسون ناتان قاضی این دادگاه محلی منطقه ای ایالات متحده، در طول دوران قانونی دادرسی ماکسول، با این متهم پرونده کودک آزاری سریالی رفتار ویژه ای داشته است و طی چند جلسه دادگاه حکم وی را تخفیف داده است تا جایی که ممکن است ماکسول در کمتر از یک دهه تحت عنوان رفتار خوب در زندان از حبس آزاد شود.

بنابراین گزارش درخواست‌های ماکسول برای ویرایش شواهد دادگاهی در ماه مارس سال 2021 مجاز اعلام شد، قاضی پرونده با صدور حکمی درخواست اصلاحات شواهد پرونده متهم را ابلاغ کرد، در حکم قاضی آمده است که شواهد بسیار "احساس آمیز و اغراق آمیز" درج شده‌اند در این حکم قاضی پرونده حفظ حریم خصوصی متهم را در اولویت قرار داده است.

همزمان با اجابت درخواست ماکسول، قاضی این پرونده توسط جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای دور دوم ریاست دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده آمریکا معرفی شد.

پس از صدور حکم نهایی توسط قاضی پرونده، شش نفر از قربانیان این پرونده کودک آزاری سریالی به اعمال تخفیف های غیرمتعارف به کیفرخواست متهم اعتراض کردند و از قاضی پرونده خواستند که برای صدور حکم رنجی که متهمان در دوران کودکی خود کشیده‌اند را در نظر بگیرد ولی قاضی ناتان از بازبینی حکم و صدور کیفرخواست جدید امتناع ورزید.

بر اساس گزارش‌ این اندیشکده، یکی از قربانیان در جلسه دادگاه خطاب به قاضی پرونده تاکید کرد که نیمی از سال، ماکسول و همدست او (جفری اپستین) به عنوان یک «اسباب‌بازی جنسی» از وی استفاده کردند و در طول این مدت دوبار قربانی را به خودکشی مجبور کردند، که تصاویر آثار آن حجم از درد و رنج که در بیمارستان تصویربرداری شده بود در مدارک این پرونده به عنوان شواهد ضمیمه شده بود.

وکلای قربانیان از زمان آغاز پرونده از اف‌بی‌آی درخواست کرده بودند تا تحقیقات در مورد سایر متهمانی که مکسول و اپستین کودکان را برای اذیت‌وآزار جنسی در اختیار آن‌ها قرار میداده‌اند، ادامه دهد. این وکلا اختصاصا نام پسر ملکه انگلستان شاهزاده اندرو را گزارش کرده بودند.

یکی از این وکلا به نام لیزا بلوم طی مصاحبه ای بیرون از درهای دادگاه، از اراده راستین دولت آمریکا برای انجام تحقیقات در مورد این عضو خاندان سلطنت انگلستان ابراز ناامیدی کرد و تاکید کرد که بعید می‌داند شاهزاده اندرو حتی یک روز هم در دادگاه حاضر شود.

شاهزاده اندرو یکی از مشتریان جفری آپستین است که شاهدان عینی وی را در ملک خصوصی جفری آپستین، متهم ردیف اول پرونده کودک آزاری رویت کرده اند و از تجاوزهای این عضو خاندان سلطنت انگلستان به کودکان در دادگاه شهادت داده‌اند، خاندان سلطنت انگلستان هنوز پاسخ مناسبی به قربانیان این پرونده نداده است.

آپستین تاجر و ثروتمند معروف آمریکایی با حمایت سیاسیون این کشور با سرقت و فریب دختران زیر سن قانونی آن ها در جزیره شخصی خود در ویرجینیا در اختیار مشتریان خود قرار می‌داد، در جلسه محاکمه آپستین در سال 2019 مشخص شد که سیاسیونی همچون دونالد ترامپ و بیل کلینتون و شاهزاده آندرو انگلیس نیز با متهم ارتباط نزدیک داشته‌اند و شاهدان عینی از آزار و اذیت جنسی دختران کم سن و سال توسط آن‌ها در جزیره شخصی آپستین در ویرجینیا گزارش داده بودند.

آپستین در سال 2019 به حبس موقت محکوم شد و در بازداشتگاه خود به صورت مرموزی کشته شد.


ارسال نظر: