X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 14 تیر 1401
تعداد بازدید خبر : 161
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 14 تیر,1401 | 04:24 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 14 تیر,1401 | 04:20 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 14 تیر,1401 | 04:24 ب.ظ

شهادت دو جوان فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی

  • شهادت دو جوان فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز سه‌شنبه، ۱۴ تیر، دو جوان فلسطینی دیگر را به شهادت رساندند.
 

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر، «محمد مدوح شعبان»، جوان فلسطینی اهل روستای «المکر» در منطقه «مجد الکروم» هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته و به شهادت رسید.


همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز به اردوگاه «جنین» در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند. در پی درگیری‌ها در شهر «ابودیس» در شرق قدس اشغالی نیز یک فلسطینی هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته و به شدت مجروح شده است.


منابع فلسطینی همچنین گزارش دادند که «احمد حرب عیاد»، جوان ۳۲ ساله فلسطینی که از ساکنان نوار غزه است و برای کار به «طولکرم» در شمال کرانه باختری رفته بود، به طرز وحشیانه‌ای توسط نظامیان رژیم صهیونیستی هدف حمله و ضرب و شتم قرار گرفت.


منابع پزشکی اعلام کردند که این جوان فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارد شده، به شهادت رسیده است. سال ۲۰۲۱ مرگبارترین سال برای کودکان فلسطینی از سال ۲۰۱۴ تاکنون به شمار می‌رود.


بر اساس شواهد جمع آوری شده توسط  نهادهای فلسطینی، نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی و غیرنظامیان صهیونیست مسلح، ۷۸ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده‌اند. طی سال جاری نیز نظامیان رژیم صهیونیستی ۱۷ نوجوان فلسطینی را به شهادت رسانده‌اند.


 

ارسال نظر: