X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 29 خرداد 1401
تعداد بازدید خبر : 265
تاریخ ثبت : یکشنبه, 29 خرداد,1401 | 05:24 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 29 خرداد,1401 | 05:17 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 29 خرداد,1401 | 05:25 ب.ظ

دادگاه سوئد مانع ارتباط خانواده با حمید نوری

  • دادگاه سوئد مانع ارتباط خانواده با حمید نوری

فرزند حمید نوری می‎گوید که دادگاه سوئد در مقابل ارتباط با حمید نوری کارشکنی‎های زیادی انجام داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، عطیه نوری، فرزند حمید نوری  با اشاره به روند محاکمه پدرش در سوئد، ضمن اشاره به وضعیت این پرونده و قطع شدن ارتباط‎ها با حمید نوری، گفت: تقریبا ۴۰ روز است که دادگاه تمام شده و در این مدت ما تلاش زیادی کردیم تا با پدر تماس داشته باشیم. در حالی که روز آخر دادگاه در سوئد، قاضی اعلام کرد که تمامی محدودیت‌هایی که برای پدر وجود دارد باید برداشته شوند.
 

فرزند حمید نوری، افزود: ما خیلی تلاش کردیم تا تماس داشته باشیم اما سوئدی‎ها بهانه‌های واهی بسیاری آوردند و اجازه تماس ندادند اما اخیرا بالاخره ما با پدر تماس داشتیم.

 

پیش از این همسر حمید نوری نیز به اقدامات ناعادلانه مقام‎های قضایی سوئد از جمله قطع ارتباطات خانوادگی اشاره کرده بود و گفت:  حدودا ۴۰ روز است که از آخرین جلسه دادگاه گذشته و هیچ تماس با حمید نوری تلفنی نداشتیم تا اینکه اخیرا بعد از کلی کارشکنی‌هایی که از سوی مقام‎های سوئد انجام شد بالاخره موفق شدیم با وی تماس تلفنی داشته باشیم.
 

وی همچنین تاکید کرده بود: حمید نوری خیلی از این مسئله ناراحت بودند؛ به هر حال ‌وی در سلول انفرادی است و از خانواده خود و از محیط بیرون بی اطلاع است.



 

ارسال نظر: