X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: جمعه 05 فروردین 1401
تعداد بازدید خبر : 133
تاریخ ثبت : دوشنبه, 05 اردیبهشت,1401 | 03:10 ب.ظ
تاریخ انتشار : جمعه, 05 فروردین,1401 | 02:41 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 05 اردیبهشت,1401 | 03:13 ب.ظ

بی توجهی دولت کانادا به حقوق زنان تنها و بی سرپرست

  • بی توجهی دولت کانادا  به حقوق زنان تنها و بی سرپرست
نظرسنجی جدید در کانادا نشان می دهد 53 درصد از افرادی که در همیلتون بی خانمان هستند زن هستند.


به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، یافته‌های یک نظرسنجی در سال 2021 نشان می‌دهد که زنان 32 درصد از افراد بی‌خانمان را در سال 2018 تشکیل می‌دادند.

بر اساس گزارش سی بی اس نیوز، در سال 2021، این تعداد به 53 درصد افزایش یافت. نتایج در حالی به دست آمد که مسئولین شهرمتعهد شده بودند هر سال 950,000 دلار برای یک سرپناه جدید هزینه کنند که متمرکز بر رفع نیازهای منحصر به فرد زنان تنها و بی سرپرستی است که بی خانمانی را تجربه می کنند.

آمار جدید نشان می دهد که زنان درصد بیشتری از جمعیت بی خانمان هامیلتون را نسبت به سه سال پیش تشکیل می دهند.

مدورا آپال، مدیر سازمان حمایت از زنان ((YWCA همیلتون، گفت که این اعداد نشان دهنده افزایش زنان بی خانمان و بی توجهی به گزارش های سال های قبل است.

آپال می گوید: سال‌هاست که نیاز به حمایت از زنان بی پناه وجود دارد، و بنابراین تعداد زیادی از زنان بی‌خانمان بوده‌اند که به‌طور ناکافی مورد حمایت قرار می گیرند.

وی می افزاید: سازمان های حمایت از زنان از زمان آغاز همه‌گیری کرونا، شاهد دسترسی 552 زن به خدمات این سازمانها بوده است که جایی برای رفتن ندارند.

پناهگاه اضطراری شبانه در همیلتون به طور متوسط هر ماه 22 زن جدید را پذیرش کرده است که در مجموع 269 زن جدید بین فوریه 2021 و فوریه 2022 بی خانمان شده اند.

زنان دیگری وجود دارند که به چیزی بیش از سرپناه مناسب نیاز دارند. آنها در زندگی خود به حمایت عاطفی و روانی بیشتری نیاز دارند، زیرا آنها با افسردگی و وحشت در گذشته، تاریخ طولانی فقر، مصرف مواد مخدر و خشونت در خانواده و جامعه دست و پنجه نرم کرده اند.

بومیان کانادا به‌ طور نامتناسبی فقیر و در برابر بی‌خانمانی آسیب‌پذیر هستند. بی خانمانی بومیان را می‌توان مستقیماً با تأثیرات مستمر استعمار، از تصاحب سرزمین، فرهنگ و منابع از طریق قانون «بومیان»، و آسیب بین نسلی که ریشه در روند مستمر استعمار دارد، مرتبط دانست که تاثیر مستقیم در نرخ بالای زندانی شدن، نرخ بالای خودکشی در میان بومیان و گرایش به سمت بی‌خانمانی دارد.


ارسال نظر: