X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 10 بهمن 1400
تعداد بازدید خبر : 361
تاریخ ثبت : یکشنبه, 10 بهمن,1400 | 02:05 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 10 بهمن,1400 | 01:22 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 10 بهمن,1400 | 02:05 ب.ظ

تجاوز و آزار و اذیت جنسی رویه‌ای آشکار در ارتش کانادا

  • تجاوز و آزار و اذیت جنسی رویه‌ای آشکار در ارتش کانادا
تجاوز و آزار و اذیت جنسی به رویه ای آشکار در ارتش کانادا تبدیل شده است.
به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، افزایش تجاوز و آزار و اذیت جنسی در ارتش کانادا، مسئولان این کشور را مجبور به عذرخواهی کرد.

بر اساس گزارش تومارو استار، آنیتا آناند(Anita Anand)، وزیر دفاع کانادا، از زنان نظامی به دلیل اینکه دولت کانادا تاکنون نتوانسته از آنها در برابر همکاران متجاوز محافظت کند، عذرخواهی کرد.

این درحالیست که برای سال‌ها، زنان در ارتش به شدت خواهان تغییر وضعیت کنونی امنیت شخصی و سلامت روانی خود در ارتش بوده‌اند به نحوی که حتی با شدیدترین انتقام‌جویی و تهدیدات در برابر درخواست عدالت خواهی خود و پاسخ‌گویی مسئولین کانادا مواجه شده‌اند.

مطالعات تحقیقاتی نشان می‌دهد که ناتوانی سازمان‌های پلیس در تأمین محل کار ایمن برای زنان، تأثیر منفی بر سلامت روحی و جسمی، روابط خانوادگی و شخصی و وضعیت مالی آنها می‌گذارد.

گزارش های اخیر آزار جنسی گسترده از محل‌ کار و اشتراک‌گذاری تجربیات در رسانه‌های اجتماعی کانادا، موانعی را برای گزارش دهی های نهادهای دولتی کانادا مبنی بر حفاظت و تامین امنیت شخصی زنان ایجاد کرده است.

بر اساس نظرسنجی مؤسسه Young Women's Trust با وجود اطلاع کافی از آزارهای جنسی زنان در محل کار، کارفرمایان حاضر نیستند به این وضعیت رسیدگی کنند، چرا که مردانی که تصمیمات سیاسی می‌گیرند، محل کار را اداره می‌کنند و کسب و کار را رهبری می کنند، اهمیتی به احترام و برابری برای زنان قایل نیستند.

ارسال نظر: