X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 25 دی 1400
تعداد بازدید خبر : 225
تاریخ ثبت : شنبه, 25 دی,1400 | 03:11 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 25 دی,1400 | 03:04 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 25 دی,1400 | 03:11 ب.ظ

بخشش 2 محکوم به قصاص نفس با تلاش شورای حل اختلاف یزد

  • بخشش 2 محکوم به قصاص نفس با تلاش شورای حل اختلاف یزد
رییس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد، گفت: با تلاش صلح یاران شورای حل اختلاف محکومان به قصاص نفس در یک فقره قتل عمر دوباره یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، محمدرضا حداد در خصوص صلح و سازش در یک پرونده قتل، عنوان کرد: در این پرونده، تلاش بسیار زیاد شعبه ۳۱ شورای حل اختلاف زندان، و جلب رضایت اولیای دم ۲ محکوم به قصاص نفس را پس از ۱۰ سال از قصاص رهایی داد.

وی افزود: از آنجایی که دعوت طرفین به سازش و حل اختلافات بین اصحاب دعوی با کدخدامنشی، اختلافات به صورت ریشه‌ای حل و فصل می‌شود در همین راستا باید از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره گرفت و مردم را به این سمت سوق داد.

حداد سعه صدر را لازمه موفقیت و پیشرفت مصلحان در امر سازش دانست و تصریح کرد: هر چه میانجیگران از شرح صدر بیش‌تری برخوردار باشند در امر سازش موفق‌تر خواهند بود چراکه بسیاری از اصحاب دعوی که منشاء اختلافات آن‌ها مدت‌ها گوشه‌ای از فکر و اندیشه آن‌ها را اشغال کرده است نیاز به یک گوش شنوایی دارند که حرف‌های آن‌ها را بشنود.

وی افزود: شنیدن درد و دل صاحبان حق و اولیای دم نوعی تسکین روحی برای آن‌ها است و در حل اختلاف نیز به میانجیگران کمک شایانی خواهد کرد.
ارسال نظر: