X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 21 آذر 1400
تعداد بازدید خبر : 193
تاریخ ثبت : یکشنبه, 21 آذر,1400 | 03:06 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 21 آذر,1400 | 02:59 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 21 آذر,1400 | 03:06 ب.ظ

آزادی ۱۸۵ محکوم مالی از زندان‌های گلستان با کمک خیران و گذشت شاکیان

  • آزادی ۱۸۵ محکوم مالی از زندان‌های گلستان با کمک خیران و گذشت شاکیان
رئیس کل دادگستری استان گلستان از آزادی ۱۸۵ محکوم مالی زندان‌های این استان در سال جاری با کمک خیران و گذشت شاکیان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان، از آزادی ۱۸۵ محکوم مالی زندان‌های این استان در سال جاری با کمک خیران و گذشت شاکیان خبر داد وافزود: بدهی این افراد ۶۱ میلیارد تومان بود که شاکیان، بزرگوارانه ۵۳ درصد این مبلغ یعنی ۳۲ میلیارد تومان را با پادرمیانی مددکاران و شورای حل اختلاف بخشیدند.

رئیس کل دادگستری گلستان از افزایش چهار برابری کمک‌های مردمی و خیران برای آزادی زندانیان خبر داد و خاطرنشان کرد: بقیه این بدهی هم با کمک خیران و ستاد دیه و بخشی هم توسط خود مددجویان از طریق دریافت وام تامین شد.

وی با بیان اینکه مددجویان آزاد شده، محکومان مالی، مهریه و جرایم غیرعمد هستند، اظهار کرد: هم اکنون ۱۱۵ محکوم مالی دیگر در زندان‌های استان گلستان چشم انتظار کمک خیران هستند.

 

آسیابی از بیشتر شدن کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان با وجود مشکلات اقتصادی خبر داد و گفت: امسال مردم استان گلستان و خیران هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کرده‌اند که چهار برابر پارسال است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان در پایان عنوان کرد: سال گذشته هم ۲۷۰ نفر از محکومان مالی با کمک خیرین و ستاد دیه از زندان‌های گلستان آزاد شدند.

 
ارسال نظر: