X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 26 آبان 1397
تعداد بازدید خبر : 126
تاریخ ثبت : شنبه, 26 آبان,1397 | 12:11 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 26 آبان,1397 | 12:11 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 26 آبان,1397 | 12:11 ب.ظ

تاجران جنگ خواهان ادامه حملات به یمن هستند

  • تاجران جنگ خواهان ادامه حملات به یمن هستند
تاجران جنگ

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت آنهایی که ادامه جنگ ائتلاف متجاوز عربی در یمن را خواستارند، تاجران جنگ هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر ، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با انتشار چند پیام در توییتر نوشت: در حالی که فرستاده سازمان ملل به یمن گزارش خود را به شورای امنیت ارائه می کرد، ائتلاف متجاوز با هواپیماهای آپاچی و دیگر تسلیحات در حال بمباران الحدیده بود. این گونه رفتارها نشان می دهد اقدامات مقدماتی برای اجرای نبردهای جدید صورت می گیرد و شاید تنها چیزی که تاکنون درگیری های مزدوران ائتلاف را متوقف کرده باشد، ادامه جلسه شورای امنیت باشد.
وی افزود: سعودی ها و ائتلافشان توانستند وزیر خارجه انگلیس، فرستاده سازمان ملل به یمن و دیگران را با حرف های متوهمانه فریب دهند. این همان چیزی بود که از اظهاراتی مبنی بر مخالفت با حملات مشخص شد. به آنها می گوییم هنوز نتوانسته اید به جسد خاشقجی دست پیدا کنید. این در حالی است که آنها به کشتن وی اذعان کردند. شما ناتوان تر از آن هستید که قطحی و تجاوزگری های پی درپی را در یمن و به طور مشخص الحدیده متوقف کنید.
الحوثی در توئیتی دیگر نوشت: از نخستین روز تجاوز به یمن، خواستار صلح و گفتگو بودیم، زیرا می دانستیم تجاوز آنها چیزی جز ویرانی، کشتار و نقض قوانین انسانی و بین المللی به دنبال ندارد و منافع یمنی ها از جمله مزدوران در متوقف شدن این تجاوز آمریکایی-سعودی و متحدان آنها در یمن نهفته است. از این رو، همه کسانی که ادامه تجاوزگری را خواستار می شوند، تاجران جنگ هستند و مزدورانشان فقط در راستای منافع آنها کار می کنند.

برچسب ها:
ارسال نظر: