X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 24 خرداد 1400
تعداد بازدید خبر : 488
تاریخ ثبت : دوشنبه, 24 خرداد,1400 | 07:45 ب.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 24 خرداد,1400 | 07:41 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 24 خرداد,1400 | 07:45 ب.ظ

بازخوانی جنایات امریکا در هفته حقوق بشر امریکایی

  • بازخوانی جنایات امریکا در هفته حقوق بشر امریکایی

رییس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: جنایت های آمریکا باید بازخوانی شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، حجت الاسلام نیساری امروز در جلسه هماهنگی برنامه های جشن ولادت امام رضا(ع) و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، افزود: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر بوده و باید جنایت های ان بازخوانی شود.

وی تصریح کرد: دست آمریکا با حمایت از دیگر جنایات کاران همچون رژیم صهیونیستی به خون میلیون ها بیگاه آلوده است. امسال در نظر داریم در فرهنگسراهای شهرداری سراسر استان، درپایگاه های بسیج و ادارات و فصای مجازی و رسانه ها، جنایات آمریکا و اقدامات ضد حقوق بشری آن را به مردم بازخوانی کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰ و اهمیت آن بر سرنوشت کشور، یاد آور شد: دشمن با تمام تجهیزات و رسانه ها در تلاش برای ناکارآمد نشان دادن نظام و مشارکت حداقلی مردم در انتخابات است ولی با توکل بر خدا و آگاهی مردم امسال نیز دست آمریکا و دشمنان نظام در ضربه زدن به کشور کوتاه خواهد شد.

وی اظهارکرد: مردم از کم کاری و بی تدبیری برخی مسئولان گلایه مند هستند ولی این نارضایتی را پای نظام و انقلاب نخواهند گذاشت و با حضور حداکثری برگی زرین را در دفتر انقلاب رقم خواهند زد. افراد منتخب در مقابل رای مردم و انتخاب آنها مسئول بوده و باید همه توان خود را برای کاهش مشکلات آنها بکار ببرند.

 

ارسال نظر: