X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 09 خرداد 1400
تعداد بازدید خبر : 122
تاریخ ثبت : یکشنبه, 09 خرداد,1400 | 11:31 ق.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 09 خرداد,1400 | 11:25 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 09 خرداد,1400 | 11:31 ق.ظ

بحران جدی بی‌خانمان‌ها در امریکا

  • بحران جدی بی‌خانمان‌ها در امریکا

افزایش بهای مسکن در آمریکا، بی خانمانی در شهرهای این کشور را شدت بخشیده است اما دولت این کشور همچنان به این بحران بی اعتناست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، قاضی دادگاه آمریکا در لس آنجلس درباره بی‌خانمانی در این کشور می‌گوید :" اینجا در لس آنجلس، نژادپرستی در سیاست‌ها و ساختار‌های شهر ما ادغام شده است".
 

بر اساس گزارش پایگاه خبری ووکس، این قاضی آمریکایی در گزارشی صد صفحه‌ای بحران بی خانمانی را در لس آنجلس و پیامد‌های ناگوار آن را بر ساکنان سیاه پوست این شهر توضیح داده است.
 

رادیو سراسری آمریکا نیز در این رابطه اعلام کرد مقامات لس آنجلس که با بحران فزاینده بی خانمانی در این شهر مواجه هستند، به فکر اجرای ایده‌ای هستند که چند دهه به لحاظ سیاسی ناخوشایند و نژادپرستانه تلقی می‌شد: اردوگاه‌های دولتی محل استقرار چادر‌های بی خانمان‌ها.
 

شهر‌های دیگر آمریکا از جمله سان فرانسیسکو، سیاتل و تامپا در فلوریدا نیز در سال‌های اخیر برنامه‌های مشابهی را اجرا کرده اند. اما هزینه بالای استفاده از این اردوگاه‌ها در لس آنجلس – بیش از ۲۶۰۰ دلار در ماه برای هر چادر – حامیان این طرح را نگران کرده است.
 

این در حالی است که در ویدئو‌های ارسالی از لس آنجلس در مرکز این شهر چادر‌های بی خانمان‌ها در کنار پیاده رو‌ها به وفور دیده می‌شود اما بی اعتنایی دولت آمریکا به این بحران همچنان ادامه دارد.
 

 

ارسال نظر: