X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 08 خرداد 1400
تعداد بازدید خبر : 190
تاریخ ثبت : شنبه, 08 خرداد,1400 | 08:54 ق.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 08 خرداد,1400 | 08:22 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 08 خرداد,1400 | 09:08 ق.ظ

نیویورک تایمز: ۶۷ کودک فلسطینی در جنگ غزه به شهادت رسیدند

  • نیویورک تایمز: ۶۷ کودک فلسطینی در جنگ غزه به شهادت رسیدند

به‌رغم سکوت رسانه‌های رژیم صهیونیستی در قبال جنایت‌های ارتش تل‌آویو علیه غیرنظامیان فلسطینی و بایکوت کامل این اخبار در رسانه‌های عبر‌ی‌زبان، یک روزنامه صهیونستی و آمریکایی با انتشار تصاویری رسما به شهادت کودکان فلسطینی اذعان کردند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، تصاویر کودکان شهید فلسطینی در نوار غزه روز جمعه بر صفحه نخست روزنامه نیویورک تایمز نقش بست.


بر اساس گزارش شبکه الجزیره،  نیویورک تایمز در حالی این تصاویر را روزگذشته در صفحه اول منتشر کرد که پیش‌تر روزنامه اسرائیلی هاآرتص تصاویر این کودکان را منتشر کرده بود .


تصویر نیویورک تایمز حاکی از آن است که ۶۷ کودک فلسطینی در نوار غزه و در نتیجه جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه غزه به شهادت رسیدند .


در گزارش هاآرتص آمده است : حماده سیزده ساله و عمار ده ساله از هنگام بازگشت از مدرسه به شهادت رسیدند. یحیی سیزده ساله برای خرید بستنی از خانه خارج شده بود و جسد امیره شش ساله، اسلام هشت ساله و محمد نه ماهه در کنار جسد مادرشان پیدا شد و از زیر آوار بیرون کشیده شدند.


در ادامه این گزارش آمده است: دیما ۱۵ ساله شاگرد اول کلاسش بود و اسامه ۵ ساله به زیبایی شهرت داشت که همگی این کودکان به دلیل بمباران هوایی اسرائیل جان خود را از دست دادند.


طبق جدیدترین آمار وزارت بهداشت نوار غزه از شمار شهدا، در پی حملات موشکی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۲۵۴ تن شهید شده‌اند که از این تعداد ۶۶ نفر کودک، ۳۹ نفر زن و ۱۷ نفر افراد سالخورده بوده‌اند.
 

 اوقاف غزه اعلام نیز اعلام کرده بود که سه مسجد به طور‌ کامل در پی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ویران شده و به  ۴۰ مسجد دیگر در پی تجاوزات مستمر خسارت‌ وارد شده است. همچنین به علت موشک‌باران رژیم صهیونیستی ۴۲ مسجد نیز ویران و بسته شده است.

 


جنگ اخیر در غزه پس از ۱۱ روز تجاوز مستمر رژیم صهیونیستی، با اعلام آتش‌بس و عقب‌نشینی از سوی صهیونیست‌ها و با پیروزی جبهه مقاومت به پایان رسید.

 

ارسال نظر: