X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 30 مهر 1397
تعداد بازدید خبر : 103
تاریخ ثبت : دوشنبه, 30 مهر,1397 | 11:44 ق.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 30 مهر,1397 | 11:44 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 30 مهر,1397 | 11:44 ق.ظ

بازدید معاون فرهنگی قوه قضاییه از زندانهای قم

  • بازدید معاون فرهنگی قوه قضاییه از زندانهای قم
بازدید معاون فرهنگی قوه قضاییه

حجت الاسلام والمسلمین دکتر صادقی ،معاون فرهنگی قوه قضاییه وهیات همراه از کانون اصلاح وتربیت ،اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی وزندان قم بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر  به نقل از روابط عمومی سازمان زندان ها، در این بازدید حجت الاسلام  والمسلمین صادقی درجمع مددجویان عنوان کرد:شما نوجوانان که با برتن نمودن لباس مشکی،عزادار حضرت امام حسین علیه السلام ویاران با وفای ایشان هستید ،بایستی در اعمال وگفتارتان نیز از آن امام بزگوار الگو گرفته ومراقب رفتار خود باشید.

مدیر کل زندانهای استان قم  نیزدر حین بازدید از کلیه اماکن کانون ،گزارش مبسوطی از اقدامات صورت گرفته در راستای بازسازی فضای کانون ، بهبود شرایط و وضعیت نگهداری مددجویان و فعالیتهای فرهنگی،آموزشی،بهداشتی و اشتغال کانون ارائه کرد.

دکتر صادقی ضمن تقدیر وتشکر از اقدامات صورت گرفته از قسمتهای مختلف اردوگاه حرفه آموزی وکار درمانی از جمله  سالن انتظار در دست ساخت ، شعبه ملاقات  ارباب رجوع و خانواده زندانیان  ،  محل احداث جدید کارگاههای اشتغال و فنی و حرفه ای و ساختمان در دست احداث بهداری بازدید نموده و حجت الاسلام تهامی گزارشی از امکانات و مشکلات ،همچنین برنامه های در دست اجرا در بخشهای مختلف اردوگاه را ارائه کرد .

در ادامه دکتر صادقی دریکی از بندها ی اردوگاه  در جمع زندانیان حاضر و ضمن گفتگوی صمیمانه و چهره به چهره ، صحبتهای آنان را استماع و ارشادات لازم را ارایه کرد .

معاون فرهنگی قوه قضاییه در ادامه گفت:  در شرایط حبس در زندان ، فرصت های مناسبی برای کسب فیوضات و معنویات فراهم میگردد و این مراسم تعزیه و عزاداری، خود از عنایات حضرت سید الشهدا(ع) است و کسانیکه در این مجالس حضور می یابند، همچون حر(ع) از بسیاری از کارها و اعمال ناروا دست می کشند.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین دکتر صادقی از اقدامات وفعالیتهای انجام شده درزندانهای استان تقدیر وتشکر کرد.

برچسب ها:
ارسال نظر: