X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 24 مهر 1397
تعداد بازدید خبر : 93
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 24 مهر,1397 | 01:55 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 24 مهر,1397 | 01:55 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 24 مهر,1397 | 01:55 ب.ظ

خرید و فروش هرگونه ارز در کوچه بازار ممنوع است

  • خرید و فروش هرگونه ارز در کوچه بازار ممنوع است
سردار رحیمی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ: با کسانی که در کوچه و بازار خریدوفروش کنند برخورد خواهد شد، هرگونه خرید و فروش ارز باید در صرافی‌ها انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر ،در چند روز گذشته برخورد با دلالان و سوداگران ارز و سکه بنا به خواست بانک مرکزی و با هماهنگی قوه قضاییه در سطح شهر انجام شد.
وی گفت: در دو مرحله ۸۵ نفر از دلالان ارز و سکه دستگیر شدند و البته این دومین دستگیری این عده از دلالان بوده است که همگی آن‌ها به زندان منتقل شدند.
سردار رحیمی افزود: از این دلالان ارز و سکه ۲۴۰ هزار دلار، ۱۷۵ هزار دینار، ۵ هزار و ۸۷۵ لیر و ۴ هزار و ۵۲۰ یورو و ۸ کیلوگرم طلای آب شده کشف شد.
وی گفت: متاسفانه در دو هفته گذشته این عده از دلالان فضای بازار ارز و سکه را ملتهب کرده بودند و اجازه نمی‌دادند که قیمت‌ها تا حدی کاهش یابد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: خرید و فروش ارز باید فقط از طریق صرافی‌های مجاز صورت گیرد، در غیر این صورت با فروشندگان و خریداران ارز و سکه در سطح بازار برخورد خواهد شد.

دستگیری ۶۵۷ سارق و مالخر
فرمانده انتظامی تهران بزرگ: در مرحله جدید «عملیات رعد ۱۶»؛ حدود ۶۵۷ سارق و مالخر دستگیر شدند.
سردار «حسین رحیمی» در حاشیه برگزاری عملیات رعد ۱۶ با اشاره به اینکه در این مرحله از عملیات ۲۱۸ حکم قضایی اجرا شده، اظهار داشت: در این عملیات هزار و ۹۳۵ فقره اموال سرقتی کشف شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب ها:
ارسال نظر: