X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 25 اردیبهشت 1400
تعداد بازدید خبر : 73
تاریخ ثبت : شنبه, 25 اردیبهشت,1400 | 12:57 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 25 اردیبهشت,1400 | 12:29 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 25 اردیبهشت,1400 | 01:08 ب.ظ

جنایت جدید صهیونیست‌ها در حمله به اردوگاه الشاطی در غزه/ ۱۰ شهید و ۱۵ زخمی

  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در حمله به اردوگاه الشاطی در غزه/ ۱۰ شهید و ۱۵ زخمی

سازمان ملل اعلام کرد: در اثر حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه آمار شهدا تاکنون به 137 نفر رسیده و 10 هزار فلسطینی مجبور به ترک خانه های خود شده اند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، شبکه خبری الجزیره در گزارشی اعلام کرد اسرائیل بامداد امروز شنبه با بمباران توپخانه ای و هوایی اردوگاه الشاطی در نوار غزه تعداد بسیاری از زنان و کودکان بی گناه را به خاک و خون کشیده است .


بر اساس این گزارش، از زمان دور جدید حملات این رژیم به سرزمین های اشغالی در روز دوشنبه ، دست کم 137 فلسطینی از جمله 36 کودک شهید و 920 نفر زخمی شده اند.

انتظار می رود شمار شهدا افزایش یابد زیرا حملات هوایی صهیونیست ها به اردوگاه فلسطینیان در غزه همچنان ادامه دارد، و هنوز تعداد زیادی در زیر آوار گرفتار شده اند. آمارها نشان می دهد در حملات امروز حداقل 7 کودک از جمله یک نوزاد و دو زن به شهادت رسیدند.

منابع پزشکی فلسطین نیز اعلام کردند در پی این حمله 10 تن شهید و 15 تن دیگر زخمی شدند.


این در حالی است که هزاران خانواده فلسطینی برای فرار از آتش توپخانه‌ای صهیونیست ها در مدارس تحت کنترل سازمان ملل در شمال غزه پناه گرفته اند. سازمان ملل متحد تخمین زده که حدود 10 هزار فلسطینی در حملات اسرائیل آواره شده‌اند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی همچنین زمین‌های کشاورزی در شرق خان یونس در جنوب غزه را هدف گرفت.

علیرغم درخواست‌های بین‌المللی برای توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی ، از جمله آنتونیو گوترش ، دبیر کل سازمان ملل متحد، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفته حملات برای برقراری آرامش در اسرائیل ادامه خواهد یافت.


 

ارسال نظر: