X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 22 فروردین 1400
تعداد بازدید خبر : 144
تاریخ ثبت : یکشنبه, 22 فروردین,1400 | 05:17 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 22 فروردین,1400 | 05:05 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 22 فروردین,1400 | 05:17 ب.ظ

را‌ه‌اندازی کلینیک‌های کرونایی سرپایی در تهران برای تسریع خدمت‌رسانی به بیماران

  • را‌ه‌اندازی کلینیک‌های کرونایی سرپایی در تهران برای تسریع خدمت‌رسانی به بیماران

معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: دستورالعمل راه اندازی کلینیک‌های سرپایی بیماران کرونایی به بیمارستان‌های استان تهران ابلاغ شد تا روند خدمت رسانی به شهروندان تسریع گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، نادر توکلی معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: دستورالعمل راه اندازی کلینیک‌های سرپایی بیماران کرونایی به بیمارستان‌های استان تهران ابلاغ شد تا نسبت به این کار اقدام کنند.

  توکلی با بیان اینکه بخشی از بیماران کرونایی بستری، وضعیت بهتری را دارند، افزود: برنامه ریزی‌های لازم انجام گرفته تا این افراد با نظر پزشکان متخصص ترخیص و روزانه به کلینیک‌های سرپایی مراجعه و دارو‌های مورد نیاز را که اغلب تزریقی است، دریافت کنند.

وی ادامه داد: این افراد تحت معاینه و مراقبت متخصصان عفونی هستند. بیماران کرونایی بین پنج تا هفت روز به داروی عمدتا تزریقی نیاز دارند. با این کار آنان علاوه بر معاینه و مراقبت، دارو‌های مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

توکلی کاهش تعداد بیماران در مراکز درمانی و ارایه خدمت بهتر به بیماران را از جمله اهداف این کار اعلام کرد و گفت: مبتلایانی که توانایی و امکان ماندن در منازل را دارند، در قالب این طرح قرار می‌گیرند.

وی بیان داشت: در حال حاضر موثرترین راه مقابله به بیماری کرونا، استفاده از ماسک، شستن مرتب دست ها، فاصله گذاری اجتماعی و حضور نیافتن در تجمعات است.

 

برچسب ها:
ارسال نظر: