X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 فروردین 1400
سخنگوی سازمان اورژانس:
تعداد بازدید خبر : 242
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 18 فروردین,1400 | 11:59 ق.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 18 فروردین,1400 | 11:08 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 18 فروردین,1400 | 11:59 ق.ظ

اورژانس در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند

  • اورژانس در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند


سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار برای خدمت‌رسانی به شهروندان در شهر تهران حدود ۱۴ دقیقه است، اما در حال تلاش هستیم که با افزایش ناوگان موتوری و پایگاه‌های شهری این عدد را کاهش دهیم.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشورمان درباره مدت زمان رسیدن اورژانس بر بالین مصدوم و بیماران، اظهار داشت : براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و در جهت کاهش مدت زمان رسیدن به بالین بیمار یا مصدوم و اینکه نگرانی از جهت در ترافیک ماندن آمبولانس‌ها وجود داشت، از زمانی که گزارشی به سامانه ۱۱۵ اطلاع داده می‌شود،آمبولانس و موتورلانس به صورت همزمان اعزام می‌شود و این اقدام صرفا به دلیل خدمت‌رسانی بهتر است.

خالدی در خصوص مدت زمان رسیدن اورژانس در شهر تهران، گفت: مدت زمان رسیدن به بالین بیمار در شهر تهران حدود ۱۴ دقیقه است؛ اما در حال تلاش هستیم که با افزایش ناوگان موتوری و پایگاه های شهری این عدد را کاهش دهیم.

سخنگوی سازمان اورژانس در خصوص مدت زمان رسیدن به بالین بیمار یا مصدومان در جاده و شهرهای کوچک نیز گفت:  در شهرهای کوچک نیز مدت زمان از هشت دقیقه نیز کمتر شده و در بسیاری از شهرهای کوچک آمبولانس در مدت زمان کمتر از شش دقیقه به محل می‌رسد تا خدمت‌رسانی به شهروندان در کوتاه‌ترین مدت ممکن صورت پذیرد.

 

ارسال نظر: