X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 26 بهمن 1399
تعداد بازدید خبر : 797
تاریخ ثبت : یکشنبه, 26 بهمن,1399 | 06:41 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 26 بهمن,1399 | 06:32 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 26 بهمن,1399 | 06:41 ب.ظ

برگزاری جشنواره فجر کردستان با محوریت حقوق بشر آمریکایی

  • برگزاری جشنواره فجر کردستان با محوریت حقوق بشر آمریکایی

جاهلیت مدرن و حقوق بشر آمریکایی و تمدن سازی جهانی مکتب حاج قاسم سلیمانی و خودباوری جوانان مسلمان از جمله محور‌های جشنواره فجر کردستان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، رئیس سازمان بسیج هنرمندان کردستان گفت: چهارمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان با معرفی افراد برگزیده به کار خود پایان داد.
علی‎ عباس داوودنیا،گفت: جاهلیت مدرن و حقوق بشر آمریکایی، استکبارستیزی و جهاد همه جانبه، جبهه مقاومت و اتحاد آزادی خواهان دنیا در برابر جبهه استکبار، انقلاب اسلامی و تمدن سازی جهانی، مکتب حاج قاسم سلیمانی و خودباوری جوانان مسلمان از جمله محور‌های این جشنواره بود.
داودنیا گفت: بر اساس فراخوان این جشنواره در مهلت مقرر ۲۴۲ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از تطبیق آثار ارسالی با محور‌های جشنواره در نهایت داوری آثار توسط آقایان محمد سامان صولی، سیامک غلامی و خبات ساعدی صورت گرفت.
وی افزود: ۳۰ اثر برگزیده از نظر هیات داوران در قالب نمایشگاه خیابانی در پیاده راه فردوسی سنندج در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است و به زودی نمایشگاهی نیز از این آثار در گالری سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی در این خصوص دایر می‌شود.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان کردستان یادآور شد: جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان تنها رویداد سراسری در این رشته هنری است که در ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود و طی چهار سال از برگزاری آن شاهد استقبال خوب هنرمندان کشور بوده است.

برچسب ها:
ارسال نظر: