X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: جمعه 07 آذر 1399
تعداد بازدید خبر : 73
تاریخ ثبت : جمعه, 07 آذر,1399 | 05:22 ب.ظ
تاریخ انتشار : جمعه, 07 آذر,1399 | 05:11 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : جمعه, 07 آذر,1399 | 07:12 ب.ظ

ترور یکی از دانشمندان هسته‌ای کشورمان در دماوند

  • ترور یکی از دانشمندان هسته‌ای کشورمان در دماوند

یکی از دانشمندان هسته ای جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز از سوی افراد ناشناس و در جریان درگیری مسلحانه با تیم محافظ وی ترور شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستادحقوق بشر،‌ بنا به گزارش منابع خبری، در این عملیات تروریستی که بعداز ظهر امروز روی داد دکتر محسن فخری زاده در یکی از مناطق اطراف دماوند هدف قرار گرفته است.

این عملیات ترور در شب سالگرد شهادت شهید دکتر مجید شهریاری رخ داده است. شهید شهریادی از دانشمندان برجسته هسته ای کشور بود که ده سال قبل به دست عوامل رژیم صهیونیستی و با همکاری منافقین ترور شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در اطلاعیه ای ضمن تایید شهادت دکتر فخری زاده اعلام کرد بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند.

در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردیدند.

متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اقدام ناجوانمردانه ترور یکی از مدیران متعهد و متخصص خود را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌ کند.
برچسب ها:
ارسال نظر: