X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 آبان 1399
تعداد بازدید خبر : 155
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 28 آبان,1399 | 04:49 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 28 آبان,1399 | 04:47 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 28 آبان,1399 | 04:49 ب.ظ

راه‌کار‌های ارتباط با مسئولان قضایی گلستان در روز‌های کرونایی


سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان راهکار‌های ارتباط با مسئولان قضایی استان گلستان در روز‌های قرمز کرونایی را تشریح کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، دادگستری استان گلستان برای این که در شرایط قرمز شدن استان گلستان مردم مجبور به خروج غیرضروری از منزل نشوند برای پاسخگویی و پیگیری درخواست‌های قضایی و حقوقی مردم، چاره اندیشی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی قاسمی وناجمی، سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان گفت: هم استانی‌ها که تاکنون برای طرح مشکلات قضایی و حقوقی خود در روز‌های ملاقات مردمی به مرکز استان گلستان مراجعه می‌کردند از این پس می‌توانند به یکی از سه روشی که در نظر گرفته شده برای طرح درخواست‌های خود اقدام کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان افزود: نخستین روش ارسال کتبی است؛ در این روش افراد می‌توانند درخواست‌های خود را بنویسند و به نشانی گرگان، بلوار شهید کلانتری (کمربندی)، خیابان دانشجو، دادگستری کل، دبیرخانه حوزه ریاست، پست کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در دومین روش، هم استانی‌ها می‌توانند از پل ارتباطی که از پارسال اعلام شده بود استفاده و درخواست‌ها و مشکلات خود را به شماره تلفن همراه ۰۹۱۱۱۷۵۶۱۱۴ پیامک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی وناجمی بیان کرد: سومین روش هم پاسخگویی تلفنی به درخواست هاست که افراد می‌توانند با شماره ۳۲۱۳۱۸۱۳ تماس بگیرند و مستقیم با یکی از معاونان رییس کل گفتگو و خواسته خود را درمیان بگذارند.

سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان تاکید کرد: همه درخواست‌های پستی و پیامکی را رییس کل دادگستری بررسی و دستورات لازم برای پیگیری را صادر می‌کند.

وی گفت: شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری هم شبانه روزی آماده دریافت پیام‌ها و گزارش‌های مردمی است.

 

ارسال نظر: