X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: پنجشنبه 15 آبان 1399
تعداد بازدید خبر : 155
تاریخ ثبت : یکشنبه, 18 آبان,1399 | 09:44 ق.ظ
تاریخ انتشار : پنجشنبه, 15 آبان,1399 | 09:36 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 18 آبان,1399 | 09:44 ق.ظ

برگزاری نمایشگاه کاریکاتور ترامپیسم و حقوق بشرآمریکایی

  • برگزاری نمایشگاه کاریکاتور ترامپیسم و حقوق بشرآمریکایی


نمایشگاه کاریکاتور ، کارتون و پوستر با بیش از 44 اثر هنری با موضوع استکبارستیزی ترامپیسم و حقوق بشر در گالری سوره مهر حوزه هنری استان بوشهر آغاز به کار کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، نمایشگاه بین‌المللی منتخب کاریکاتور استکبارستیزی و ترامپیسم به مناسبت هفته استکبارستیزی و روز بزرگداشت ۱۳آبان ماه در آئینی با حضور مسئولان استانی در بوشهر گشایش یافت .
 
در حاشیه این آئین امید پارسایی فر رئیس حوزه هنری استان بوشهر، اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از ۴۴ اثر کاریکاتور و کارتون از هنرمندان بین‌المللی در ارتباط با سیاست‌های ویرانگرانه ترامپ و ایالات متحده و  اقدامات جنایتکارانه این کشور در حوزه حقوق بشر به  معرض نمایش گذاشته‌شده است. در هرکدام از این آثار به مفاهیم عمیقی ازجنایات و جهانخواری آمریکا اشاره شده است که به شیوه ای  هنرمندانه خلق شده اند.
 
پارسایی فر افزود : در این نمایشگاه آثار کاریکاتوریست‌هایی از کشور مختلف دنیا ازجمله ایران، آمریکا، اندونزی، ژاپن، ایتالیا، مکزیک، یونان و آلمان از دوازدهم الی ۱۹ آبان ماه به مدت ۸ روز در گالری سوره حوزه هنری بوشهر در نوبت صبح از ساعت ۹الی ۱۳ به معرض نمایش درآمده است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر تاکید کرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا این نمایشگاه در شبکه‌های اجتماعی نیز بارگذاری خواهد شد که علاقه‌مندانی که امکان حضور در نگارخانه سوره ندارند، بر روی شبکه‌های مجازی از این آثار بهره‌مند خواهد شد.

 

ارسال نظر: