X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تیر 1397
تعداد بازدید خبر : 47
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 13 تیر,1397 | 02:52 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 13 تیر,1397 | 02:52 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 13 تیر,1397 | 02:52 ب.ظ

سیاست خارجی آمریکاکمدی شده است

  • سیاست خارجی آمریکاکمدی شده است
مشاور امنیت ملی اوباما

بن رودز' قائم مقام مشاور امنیت ملی آمریکا در دولت باراک اوباما با تاسف آور خواندن اقدامات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در عرصه خارجی به سی ان ان گفت: سیاست خارجی آمریکا به یک صحنه کمدی و خنده دار تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر ، رودز با اشاره به اقدامات اوباما در عرصه  سیاست خارجی  از جمله پیوستن به پیمان آب و هوایی پاریس، بازگشایی سفارت آمریکا در کوبا و امضای توافق  هسته ای  با ایران و نطق های ترامپ  در هنگام خروج از تمامی آنها گفت: انگار که یک صحنه کمدی را در سیاست خارجی  نظاره گر هستیم.
وی در توضیح عملکرد ترامپ افزود: اول از همه باید بگویم بسیار غمگین و ناامید هستم، در حالی ترامپ از پیمان پاریس خارج شدکه سایر کشور های جهان درآن باقی مانده اند وآمریکا دیگر نمی تواند به آن بازگردد. واشنگتن ازتوافق هسته ای با ایران هم درحالی خارج شد که دیگر کشورهای امضا کننده در کنار ایران ایستاده اند.
بن رودز با اشاره به درگرفتن جنگ تجاری بی سابقه بین دولت ترامپ و متحدان واشنگتن گفت:ترامپ می گوید که می خواهد تحریم ها و فشارهای بیشتری بر ایران وارد کند، برای انجام این کار آمریکا بیش از گذشته به متحدانش نیاز دارد.

منبع:ایرنا

برچسب ها:
ارسال نظر: