X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 01 آبان 1396
تعداد بازدید خبر : 85
تاریخ ثبت : دوشنبه, 01 آبان,1396 | 07:48 ب.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 01 آبان,1396 | 07:48 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 01 آبان,1396 | 07:48 ب.ظ

بلیت ارزان «پاتایا» و سه برابر شدن بلیت اربعین/ وقتی «منکر» بر «معروف» ترجیح می‌یابد

  • بلیت ارزان «پاتایا» و سه برابر شدن بلیت اربعین/ وقتی «منکر» بر «معروف» ترجیح می‌یابد
اربعین

در حالی که بهای بلیت هواپیما برای اقشار معتقد و مذهبی به مقصد عتبات و به قصد زیارت حرم آل الله به حول و حوش ۳ میلیون تومان رسیده، بلیت گران ترین خط هوایی ایران به مقصد بانکوک، ۱.۷۰۰.۰۰۰ است.

"ای سلمان! در آن موقعیّت کارهای بد و ناپسند در بین مردم به صورت کارهای شایسته و پسندیده در آید؛ و کارهای پسندیده و نیکو به صورت کارهای نکوهیده و ناپسند جلوه کند. و مردمان خیانت پیشه مورد وثوق و امانت واقع شوند؛ و به افراد امین و درستکار نسبت خیانت داده شود. و مرد دروغگو را تصدیق کنند و به دروغ های او مُهر صحّت و درستی بنهند؛ و مرد راستگو و درست را دروغگو شمارند و به گفتار او ترتیب اثر ندهند.»(از اوصاف آخرالزمان از لسان مبارک پیامبر اکرم(ص))"

رسول اکرم (ص) به اصحاب فرمودند:

"دوره‌ای خواهد آمد که مردم امر به معروف و نهی از منکر را ترک خواهند کرد. اصحاب با تعجب عرض کردند مگر امکان دارد که مردم امر به خوبی‌ها و نهی از بدی‌ها را ترک کنند؟ حضرت فرمودند: بدتر هم خواهد شد و زمانی برسد که مردم امر به منکر و نهی از معروف می‌کنند! باز اصحاب با تعجب گفتند این چطور امکان دارد؟ حضرت فرمودند: بالاتر از این هم خواهد شد و زمانی برسد که جای معروف و منکر با هم عوض شود."( بحارالانوار، ج۵۲، ‌ ص ۱۸۱، حدیث ۲)

روز ۲۸ مهرم، مجید کیانپور، عضو کمیسیون عمران مجلس از رسیدن نرخ بلیت رفت و برگشت هواپیما به/از مقصد عراق برای ایام اربعین به ۳ میلیون تومان خبر داد.

همین ۱۲ مهرماه بود که احمدرضا عامری، رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشوری، از گران شدن صد در صدی بلیت اتوبوس به مقصد مهران برای ایام اربعین خبر داد.

همه این خبرها از اجرای «تمهیدات» چپ و راست برای «رفاه حال»! زائرین اربعین حسینی از سوی مسوولین امر، در حالی به گوش می رسد که به نظر می رسد دولت محترم به کل خیال خود را راحت کرده و قصد دارند کم ترین هزینه را در زمینه حضور عشاق اباعبدالله(ع) در گردهمایی بزرگ و جهانی شیعیان انجام دهد.

برچسب ها:
ارسال نظر: