X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 04 مرداد 1399
تعداد بازدید خبر : 56
تاریخ ثبت : شنبه, 04 مرداد,1399 | 05:45 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 04 مرداد,1399 | 05:45 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 04 مرداد,1399 | 05:45 ب.ظ

وضعیت وخیم زندانیان در زندان‌های آلاباما

  • وضعیت وخیم زندانیان در زندان‌های آلاباما
زندان آمریکا

گزارش جدیدی که وزارت دادگستری آمریکا منتشر کرده نشان می‌دهد که زندانیان در زندان‌های آلاباما به طور روزمره هدف ضرب و شتم قرار می‌گیرند و مقام‎های زندان‌ها این موضوع را نادیده گرفته اند.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر ،  زندانیان در زندان آلابما به طور روزمره، هدف ضرب و شتم قرار می‌گیرند و این موضوع از سوی مقام‎های زندان‌ها نایده گرفته می‌شود.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، در این گزارش که به نقل از مقام‎های آمریکایی منتشر شده، گفته می‎شود «ضرب و شتم روزانه زندانیان در آلاباما مورد بی توجهی قرار می‎گیرد.»

گزارشی که اخیرا از سوی وزارت دادگستری آمریکا منتشر شده، نشان می‌دهد که افسران در زندان‌های آلاباما از اقدامات خشونت باری علیه زندانیان استفاده کرده اند.

در ادامه این گزارش به وضعیت برخی زندانیان در آلاباما اشاره شده که بر اثر این خشونت‌ها جان خود را از دست داده اند.

طبق آمار این زندان یکی از زندانیان که جان باخته است دچار شکستگی جمجمه شده و ۶ عدد از دندان‌های او شکسته است. افسران زندان، این فرد را هدف اقدامات خشونت بار خود قرار داده و مدعی شده اند که او از تخت خواب سقوط کرده است.

این گزارش در بخش دیگری می افزاید: یک زندانی دیگر در حالی که دستبند به دستانش زده شده، از سوی یک افسر هدف ضرب و شتم قرار می‌گیرد؛ این افسر پلیس ۱۹ ضربه باتوم به زندانی زده است.

وزارت دادگستری آمریکا همچنین گزارشی ۲۸ صفحه‌ای را درباره سیستم زندان‌های آلاباما منتشر کرده که این گزارش نشان دهنده استفاده بیش از حد افسران زندان‌ها از خشونت علیه زندانیان است.

بنابر این گزارش، این چرخه خشونت بر خلاف حقوق زندانیان بر اساس قانون اساسی است که آن‌ها را از مجازات‌های بی رحمانه و غیر معمول حفظ می‌کند.

پایگاه خبری این نشریه در پایان می‌نویسد: این گزارش جدیدترین نگاه گذرای نگران کننده درباره چگونگی زندگی در زندان‌های پر جمعیت ایالت آلاباماست.

برچسب ها:
ارسال نظر: