X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398
تعداد بازدید خبر : 90
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 25 اردیبهشت,1398 | 03:57 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 25 اردیبهشت,1398 | 03:57 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 25 اردیبهشت,1398 | 03:57 ب.ظ

تاکید بر استفاده سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ظرفیتهای سازمان بسیج مستضعفین

  •  تاکید بر استفاده سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ظرفیتهای سازمان بسیج مستضعفین
دیدار خدائیان با سردار غیب‌پرور

در دیدار رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با رییس سازمان بسیج مستضعفین بر همکاری و تعامل فی مابین در زمینه های مختلف تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین با دکتر خداییان رییس سازمان  ثبت اسناد و املاک کشور دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار، دکترخداییان با اشاره به خدمات گسترده و متنوع این سازمان به مردم گفت: در حال حاضراین سازمان با بیش از 470 واحد ثبتی و قریب به 13 هزار نفر کارکنان در سطح کشور مشغول خدمت رسانی به عموم مردم می باشد.

وی درادامه گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آمادگی لازم در خصوص هرگونه همکاری و تعامل با بسیج در زمینه های مختلف را  دارد.

سردار غیب پرور نیز در این دیدار در خصوص همکاری بسیج در حوزه های مختلف با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت:  ظرفیت ها و استعدادهای نهفته ای در بسیج وجود دارد که می تواند در اختیار سازمان ثبت و اسناد کشور قرار بگیرد و بسیج آماده همکاری و تعامل با این سازمان است.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد که  کارگروهی بین معاونین سازمان ثبت اسناد کشور با معاون مهندسی سپاه در خصوص همکاری و تعامل در راستای خدمات و تمهیدات کاداستر صورت بگیرد.

برچسب ها:
ارسال نظر: