X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 20 فروردین 1398
تعداد بازدید خبر : 59
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 20 فروردین,1398 | 03:47 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 20 فروردین,1398 | 03:47 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 20 فروردین,1398 | 03:47 ب.ظ

اقدام آمریکا درباره سپاه نشان دهنده استیصال این کشور است

  •  اقدام آمریکا درباره سپاه نشان دهنده استیصال این کشور است
محمد کاظم بهرامی

رئیس دیوان عدالت اداری اقدام اخیر دولت آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب را در فهرست تروریست‌ها، نشان دهنده استیصال این کشور در منطقه خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، حجت الاسلام والمسلمین محمد کاظم بهرامی در نطق پیش از دستور نخستین نشست هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در سال ۹۸ افزود: این اقدام امریکا همزمان با سالگرد قطع رابطه امریکا با ایران در بیستم فروردین ۵۸ و همچنین همزمان با روز پاسدار معنادار است.

وی این تصمیم را ناشی از استیصال امریکا در قبال نفوذ منطقه‌ای ایران دانست و گفت: با همه هزینه‌های هنگفتی که امریکا برای استیلا بر منطقه کرده است وقتی می‌بیند هیچ جای پایی در خاورمیانه بدست نیاورده است و حتی رئیس جمهور امریکا در کشوری مانند عراق به صورت پنهانی سفر می‌کند و صرفاً در یک پادگان نظامی حضور می‌یابد؛ طبیعی است که این تصمیمات را بگیرند و دست به واکنش‌های جنون آمیز بزنند.

رئیس دیوان عدالت اداری به جانفشانی‌های سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس و پس از آن و همچنین در مبارزه با تروریست‌های داعشی افزود: این تصمیم امریکا در باره سپاه قطعاً در سطوح بین الملل واکنش‌هایی خواهد داشت.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به حادثه سیل اخیر در کشور نیز از یکپارچگی مردم در کمک به سیل زدگان قدردانی کرد و ان را نشانه بلوغ فکری مردم ایران دانست.

برچسب ها:
ارسال نظر: