X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 08 اردیبهشت 1397
تعداد بازدید خبر : 105
تاریخ ثبت : شنبه, 08 اردیبهشت,1397 | 10:36 ق.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 08 اردیبهشت,1397 | 10:36 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 08 اردیبهشت,1397 | 10:36 ق.ظ

بازتاب حمایت رهبر معظم انقلاب از مردم کشمیر در رسانه‌های پاکستانی

  •  بازتاب حمایت رهبر معظم انقلاب از مردم کشمیر در رسانه‌های پاکستانی
حضرت آقا

رسانه‌های بزرگ پاکستان در صفحات نخست خود به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد محکومیت حمله آمریکا به سوریه و همچنین حمایت ایشان از مردم کشمیر پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر ، رسانه‌های بزرگ پاکستانی به سخنان ضد آمریکایی رهبر معظم انقلاب در مورد محکومیت حمله به سوریه و همچنین حمایت ایشان از مواضع مردم مظلوم کشمیر پرداخته و آن را لایق تحسین دانستند.

در این رابطه اکسپرس نیوز نوشت: حضرت آیت الله خامنه‌ای با حمایت از مقاومت مردم مظلوم کشمیر اعلام کردند: امیدوارم به زودی و با مقاومت مردم کشمیر کسانی که با قدرت نظامی بر آن‌ها حکومت می‌کنند عقب رانده شوند.

این رسانه مطرح پاکستانی با ستودن سخنان رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: ایشان از مقاومت مسلمانان در کشمیر، افغانستان، عراق، سوریه، فلسطین و میانمار حمایت کرده و این تلاش‌ها را عامل پیروزی دانستند.

دیلی پاکستان نیز به صورت ویژه سخنان رهبر معظم انقلاب را منتشر کرده و نوشت: آیت الله خامنه‌ای از مقاومت مردم کشمیر حمایت کرده و ابراز امیدواری کردند که حکومت ظلم در منطقه اشغالی کشمیر به اتمام برسد.

در ادامه این گزارش آمده است: آیت الله خامنه‌ای از جنبش‌های آزادی‌خواه کشمیری حمایت کرده و آنها را برخاسته از دل مردم این منطقه دانستند.

سایت جاویدچوهدری نیز به انتشار سخنان رهبر معظم انقلاب پرداخته و بیانات ایشان را بسیار خوب و تأثیرگذار توصیف کرد.

در این سایت تصریح شده است که آیت الله خامنه‌ای تصریح کردند: به زودی مقاومت مردم کشمیر سبب شکست کامل دشمنان در این منطقه خواهد شد. گروه خبری پر طرفدار جنگ نیوز دیگر رسانه‌ای بود که سخنان رهبر معظم انقلاب را منتشر کرده و نوشت: آیت الله خامنه‌ای علیه ظلم ارتش هند در منطقه اشغالی کشمیر به پا خواسته و اعلام کردند: مقاومت مردم مسلمانان جهان در کشورهای مختلف به نتیجه خواهد رسید و به زودی شکست کامل استکبار را شاهد خواهیم بود.

خبرگزاری دیلی آفتاب نیز در بخش ویژه‌ای سخنان رهبر معظم انقلاب در روز مبعث را باز نشر داده و به مواضع ضد آمریکایی ایشان اشاره کرده و آن را شایسته تحسین دانست.

رسانه‌های بزرگ پاکستانی توجه ویژه‌ای به سخنان رهبر معظم انقلاب دارند و سیاست‌مداران مطرح این کشور نیز بارها از توجه آیت الله خامنه‌ای به موضوع کشمیر تشکر کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها:
ارسال نظر: