X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 20 اسفند 1397
تعداد بازدید خبر : 64
تاریخ ثبت : دوشنبه, 20 اسفند,1397 | 01:37 ب.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 20 اسفند,1397 | 01:37 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 20 اسفند,1397 | 01:37 ب.ظ

قوه قضاییه در طول ۴۰ سال اخیر توانسته خدمات زیادی را به نظام اسلامی و مردم تقدیم کند

  • قوه قضاییه در طول ۴۰ سال اخیر توانسته خدمات زیادی را به نظام اسلامی و مردم تقدیم کند
حجت الاسلام محسنی اژه ای

معاون اول قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه در طول ۴۰ سال اخیر با همراهی مردم و حضور مسئولان دلسوز و تلاش‌های شبانه روزی مدیران و مسئولان توانسته است خدمات زیادی را به نظام اسلامی و مردم عزیز تقدیم کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر ، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول دستگاه قضا در مراسم تکریم و معارفه رئیس دستگاه قضایی به بیان گزارش مختصری از عملکرد قوه قضاییه در ۴۰ سالگی انقلاب، خصوصاً ده سال اخیر پرداخت و گفت: در ابتدا خوشامد عرض می‌کنم خدمت همه حضار، علما و اساتید و مقامات لشکری و کشوری و همه همکاران عزیزم که در این جا حضور دارند.

وی گفت: از همه عزیزان تشکر می‌کنم که دعوت قوه قضاییه را اجابت کردند و در این جلسه که برای تکریم و گرامیداشت دو خدوم دلسوز و عالم جمهوری اسلامی، برگزار شده است حضور یافتند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای ادامه داد: خداوند را بابت همه نعمت‌ها خصوصاً نعمت جمهوری اسلامی و، ولی فقیه سپاسگزارم. چهار دهه از انقلاب اسلامی گذشته است و الحمدلله جمهوری اسلامی مراحل بسیار بالایی را از آنچه که مورد نظرش بوده طی کرده و اکنون با هدایت، ولی امر و تلاش مسئولان و مردم و با همه گرفتاری‌هایی که دشمنان به خصوص شیطان بزرگ در این مسیرانقلاب ایجاد کردند، در حال رسیدن به اهداف خود است.

معاون اول دستگاه قضا گفت: قوه قضاییه در طول ۴۰ سال اخیر با همراهی مردم و حضور مسئولان دلسوز و تلاش‌های شبانه روزی مدیران و مسئولان توانسته است خدمات زیادی را به نظام اسلامی و مردم عزیز تقدیم کند.

وی افزود: در دهه اول انقلاب با ریاست مرحوم آیت الله شهید بهشتی و سایر اعضای شورای قضایی و سپس آیت الله یزدی و مرحوم شاهرودی و پس از آن در دهه ۴۰ انقلاب با حضور آیت الله آملی لاریجانی این مسئولیت خطیر در قوه قضاییه موفقیت‌هایی داشته است؛ اما طبیعتاً تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای بیان داشت: قوه قضاییه در زمان انقلاب و در تثبیت آن و نیز پس از آن نقش بسیار موثری داشته است. همچنین در گرفتن حق مظلوم از ظالم و برگرداندن اموال بیت المال و حراست از آن‌ها تلاش‌های فراوانی کرده است.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها:
ارسال نظر: