X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 18 اسفند 1397
تعداد بازدید خبر : 88
تاریخ ثبت : شنبه, 18 اسفند,1397 | 09:32 ق.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 18 اسفند,1397 | 09:32 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 18 اسفند,1397 | 09:32 ق.ظ

بازدید مستمر از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در ایام نوروز

  • بازدید مستمر از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در ایام نوروز
بازدید مستمر از مراکز غذایی در ایام نوروز

دادستان صومعه سرا طی دستوری خطاب به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، خواستار اعزام کارشناسان نظارت بر مواد غذایی، بهداشتی و دارویی با تمرکز بر عملکرد مراکز درمانی و بیمارستانی در حوزه‌های مختلف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، میرحسینی دادستان عمومی و انقلاب صومعه سرا با توجه به درپیش بودن ایام نوروزی، آغاز مسافرت‌های نوروزی و در راستای حفظ حقوق عامه بر بازدید مستمر از مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد خوردنی و آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی تاکید کرد.

وی طی دستوری خطاب به شبکه بهداشت و درمان شهرستان صومعه سرا خواستار اعزام کارشناسان نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی و دارویی آن شبکه از کیفیت اقلام دارویی و بهداشتی و پزشکی با تمرکز بر عملکرد مراکز درمانی و بیمارستانی در حوزه‌های مختلف شد.

میرحسینی خاطرنشان کرد: شیوه خدمت رسانی به بیماران، دریافت وجوه غیر قانونی، نحوه دفع زباله‌های بیمارستانی، میزان پایبندی به مقوله پیشگیری از ابتلا به بیماری، رعایت حقوق بیماران و عملکرد داروخانه از حیث عرضه دارو‌های مورد نیازعموم، خودداری از عرضه دارو‌های قاچاق و یا غیر مجاز و مداخله غیرمجاز در امورپزشکی و دارویی خاصه در مطب‌ها، عطاری‌ها، آرایشگا‌ها و باشگاه‌های ورزشی و... مورد نظارت کارشناسان قرار گیرد.

دادستان صومعه سرا در پایان گفت: در صورت مشاهد تخلف و جرایم بهداشتی، مراتب با تنظیم صورت جلسه بلافاصله به دادسرا گزارش شود؛ ضمناً چنانچه ادامه فعالیت مراکزیاد شده مضر به سلامت شهروندان تشخیص داده شود نسبت به پلمب آن نیز اقدام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها:
ارسال نظر: