X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 12 اسفند 1397
تعداد بازدید خبر : 43
تاریخ ثبت : یکشنبه, 12 اسفند,1397 | 11:44 ق.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 12 اسفند,1397 | 11:44 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 12 اسفند,1397 | 11:44 ق.ظ

مردم توصیه‌ و پیشنهاد برای افزایش نشاط اجتماعی ارائه کنند

  • مردم توصیه‌ و پیشنهاد برای افزایش نشاط اجتماعی ارائه کنند
عبدالرضا رحمانی‌فضلی

وزیر کشور گفت: از مردم می‌خواهیم اگر توصیه‌ها و پیشنهاداتی برای افزایش نشاط اجتماعی دارند به شورای اجتماعی کشور ارائه کنند. دبیر خانه شورای اجتماعی آماده پذیرش این پیشنهادات است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر ، عبدالرضا رحمانی‌فضلی امروز و در حاشیه صدوچهاردهمین نشست شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران بیان داشت: نشاط اجتماعی جزو موضوعات دائمی است که در جلسات شورای اجتماعی بررسی می‌شود زیرا هم بعد پیشگیرانه وهم بعد درمانی در آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی با بیان اینکه جامعه نیاز به نشاط اجتماعی دارد، افزود: کارشناسی بسیار زیادی در این باره در کمیته‌ها صورت گرفته است. از مباحث نظری و فلسفی بحث نشاط که موضوعی است به درون انسان‌ها برمی گردد؛ همچنین ثبات، آرامش و رضایتمندی که جلوه‌های بیرونی آن شادی است.

وزیر کشور اضافه کرد: در این جلسه دوستان نظرات خود را درباره طرحی که ارائه شد، بیان کردند تا با اجرای این پیشنهادات توسط دستگاه‌های اجرایی به عنوان زمینه و بسترساز بتوانیم با مشارکت واقعی مردم، فضای نشاط در جامعه را افزایش دهیم.

رحمانی فضلی عنوان کرد: قرار شد به جز این برنامه، همه دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌های درون دستگاهی خودشان و برون دستگاهی یعنی با مخاطبان خود در بیرون در میان بگذارند و سپس برنامه هایشان را در شورای اجتماعی مطرح کنند.

وی با بیان اینکه یک کارگروه به عنوان نشاط اجتماعی دائما این موضوع را پیگیری کرده و گزارش‌های دوسه ماهه خواهد داد، گفت: از مردم می‌خواهیم اگر توصیه‌ها و پیشنهاداتی برای افزایش نشاط اجتماعی دارند به شورای اجتماعی کشور ارائه کنند. دبیر خانه شورای اجتماعی آماده پذیرش این پیشنهادات است.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها:
ارسال نظر: