X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 11 اسفند 1397
تعداد بازدید خبر : 69
تاریخ ثبت : شنبه, 11 اسفند,1397 | 01:24 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 11 اسفند,1397 | 01:24 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 11 اسفند,1397 | 01:24 ب.ظ

امنیت کشور با ثبات و مثال زدنی است/ توجه ویژه نیروی انتظامی به خانواده شهدا و جانبازان

  • امنیت کشور با ثبات و مثال زدنی است/ توجه ویژه نیروی انتظامی به خانواده شهدا و جانبازان
سردار اشتری

فرمانده ناجا گفت : امنیت امروز کشورمان یک امنیت با ثبات و مثال زدنی است و این اقتدار مدیون خون شهداء و ایثارگران و جانبازان است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر ، سردار "حسین اشتری" در همایش تجلیل از جانبازان نیروی انتظامی اظهار داشت: امروز برکت کشورمان ایثارگران، شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده سرافراز آن ها هستند و رنجی که خانواده آنها می کشند از خود آنها کم تر نیست .

وی افزود: امنیت امروز کشور که یک امنیت باثبات و مثال زدنی است به برکت خون شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه  اقتدار، پیشرفت و آبروی کشورمان، جهادگران در عرصه های مختلف هستند، بیان داشت: نیروی انتظامی بیش از 20 هزار جانباز دارد و حدود 13 هزار شهید و بیش از 2 هزار آزاده نیز در نیروی انتظامی هستند که هم در دوران دفاع مقدس و هم پس از آن در عرصه نظم و امنیت حضور داشتند.

سردار اشتری ادامه داد: شهدا و جانبازان با نثار خون و اهدا اعضای بدن خود این امنیت را استقرار داده و آن را روز به روز بیشتر کردند.

فرمانده ناجا بیان داشت: هدف ما از بزرگداشت جانبازان این است که بگوییم آن ها را فراموش نکردیم، فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) توجه ویژه ای به شهدا، جانبازان و خانواده آن ها دارند و اگر این نگاه بلند و حکیمانه رهبر معظم انقلاب نبود شاید امروز نامی از جهاد و شهادت هم نبود.

وی اظهار داشت: یکی از کارهایی که رهبر معظم انقلاب بعد از دفاع مقدس همواره به آن تاکید دارند، توجه ویژه به شهدا و جانبازان و خانواده آن ها بوده است و ایشان با همه گرفتاری هایی که دارند اما از توجه به شهدا و جانبازان هیچگاه غافل نبودند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: سرکشی به خانواده شهدا و جانبازان از اولویت های حضرت امام  خامنه ای(مدظله العالی) است، همه ما باید بدانیم که نباید جانبازان و شهدا را فراموش کنیم و از خانواده آن ها غفلت کنیم.

سردار اشتری گفت: در نیروی انتظامی نیز این اهتمام وجود دارد که توجه لازم به خانواده شهدا و جانبازان صورت گیرد؛ البته برخی مشکلات برای جانبازان یا معلولان خدمتی نیروی انتظامی وجود دارد که حل آن از توان ما خارج است، اما اراده برای حل مشکلات آن ها وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: تامین معیشت  کارکنان نیز از اولویت های ناجا می باشد و فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز در این امر پیشتاز است.

طبق گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری افزود: تمام جانبازان و معلولان خدمتی نیروی انتظامی باید طبق یک برنامه مشخص مشکلات خود را ارائه کنند تا به مرور مشکلاتشان حل شود.

فرمانده ناجا در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی ماموریت های سختی داشته است و به لطف خدا در ماموریت های خود موفق بوده و همین باعث شده اعتماد مردم نسبت به نیروی انتظامی افزایش یابد و در سالی که گذشت و طبق افکار سنجی که توسط یکی از دستگاه ها انجام شد، نیروی انتظامی رتبه دوم محبوبیت و اعتماد در بین دستگاه های کشور را داشته است.

برچسب ها:
ارسال نظر: