X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 28 فروردین 1397
تعداد بازدید خبر : 108
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 28 فروردین,1397 | 05:25 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 28 فروردین,1397 | 05:25 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 28 فروردین,1397 | 05:25 ب.ظ

۷۰۰۰ فلسطینی بی‌گناه در زندان‌های رژیم‌صهیونیستی اسیر هستند

  • ۷۰۰۰ فلسطینی بی‌گناه در زندان‌های رژیم‌صهیونیستی اسیر هستند
اسرای فلسطینی

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با صدور بیانیه‌ای مناسبت روز «اسیر فلسطینی» را گرامی داشت و خواستار همکاری مجالس دنیا برای آزادی اسرای فلسطینی شد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر  ، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای مناسبت روز «اسیر فلسطینی» را گرامی داشت. متن بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی روز 17 آوریل به عنوان روز اسیر فلسطینی که از مهمترین مناسبت های ملی و عامل وحدت میان فلسطینی ها به شمار می آید را به امید آزادی تمامی مردان ، زنان و کودکان در بند زندان های رژیم صهیونیستی گرامی می دارد.

تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی جنایت جنگی و به منزله تبعیض نژادی در حق فلسطینی ها است و به موجب قوانین بین المللی عاملان آن باید بازخواست و محاکمه شوند. رژیم نامشروع صهیونیستی که از روز نکبت در سال 1948 تا کنون بیش از یک میلیون فلسطینی را در بند نموده و آنها را تحت شکنجه روانی و بدنی قرار داده و از ارائه خدمات به آنها خودداری می کند، امروز همچنان بیش از 7000 هزار اسیر فلسطینی بی گناه را به اتهام های واهی در بند دارد و بدترین رفتار های غیر انسانی را در حق آنها روا می دارد.

دبیرخانه دائمی کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در روز اسیر فلسطینی از فداکاری و رشادت این اسرا قدردانی می کند و از همه مجالس کشورهای جهان، جامعه بین المللی و نهادهای مردم نهاد مدافع عدالت و حقوق بشر می خواهد با جدیت درجهت توقف تجاوزات و جنایات های رژیم صیهونیستی اقدام و تلاش نمایند تا اسرای در بند از زندان خارج شوند.

منبع: خانه ملت

برچسب ها:
ارسال نظر: