X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 08 دی 1397
تعداد بازدید خبر : 68
تاریخ ثبت : شنبه, 08 دی,1397 | 01:30 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 08 دی,1397 | 01:30 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 08 دی,1397 | 01:30 ب.ظ

دشمن نمی‌خواهد نرم‌افزار انقلاب اسلامی برای سایر کشورها مدل شود

  • دشمن نمی‌خواهد نرم‌افزار انقلاب اسلامی برای سایر کشورها مدل شود
جلیلی

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: دشمن نمی‌خواهد نرم‌افزار انقلاب اسلامی برای سایر کشورها مدل شود و به همین جهت تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این مهم انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر ،سعید جلیلیدر همایش علمی تخصصی «۴۰ سال توطئه ۴۰ سال مقاومت» در دانشگاه عالی دفاع ملی اظهار کرد: همیشه جنگ‌های رژیم صهیونیستی در منطقه در طول دهه‌های گذشته با پیروزی آن‌ها همراه بود، اما تکثیر الگوی انقلاب اسلامی، شکست‌های مختلف ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و اخیرا ۲ روزه را برای آن‌ها در پی داشت.

وی افزود: دشمن نمی‌خواهد نرم‌افزار انقلاب اسلامی برای سایر کشور‌ها مدل شود و به همین جهت تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این مهم انجام می‌دهد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: استکبار جهانی بار‌ها اعلام کرده که همه ابزار و امکانات از تحریم، جنگ و فشار اقتصادی را علیه ایران به کار گرفته و به نتیجه مطلوب نرسیده است.

جلیلی با اشاره به مذاکره هسته‌ای غرب با ایران، خاطرنشان کرد: اینکه ۶ کشور بزرگ جهان پشت یک میز با یک ملت به مذاکره می‌نشینند، نشان می‌دهد که آن‌ها فهمیده‌اند یک تمدن بزرگ در حال شکل‌گیری است و به همین دلیل تلاش می‌کنند تا این قدرت جهانی را محدود کند.

وی خاطرنشان کرد: همه پیام‌های امام خمینی (ره) را باید برای جوانان بازگو کرد، زیرا تنها راه پیروزی دشمن انحراف انقلاب اسلامی ایران از مسیر اصلی خود است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام کشورمان در پایان گفت: هر حرکتی که پیامبران شروع کردند شیاطین سعی کردند در برابر آن ایستادگی کنند، پس انقلاب اسلامی از این موضوع مستثنی نیست.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها:
ارسال نظر: