X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 25 آذر 1397
تعداد بازدید خبر : 42
تاریخ ثبت : یکشنبه, 25 آذر,1397 | 01:55 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 25 آذر,1397 | 01:55 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 25 آذر,1397 | 01:55 ب.ظ

تدابیر مقام معظم رهبری موجب اقتدار منطقه‌ای و شکست توطئه‌های دشمنان شده است

  • تدابیر مقام معظم رهبری موجب اقتدار منطقه‌ای و شکست توطئه‌های دشمنان شده است
سردار سده هی

رئیس دفتر ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تدابیر مقام معظم رهبری موجب اقتدار منطقه‌ای، عمق راهبردی، اقتدار دفاعی و شکست توطئه‌های دشمنان شده است، گفت: این اندیشه ناب موجب تحسین دوست و دشمن و بالندگی ایران اسلامی در سطح جهان شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشرسردار «عباس سده‌هی» در چهارمین همایش تبین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای که صبح امروز در سالن شهدای ساصد سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برگزار شد، گفت: تدابیر مقام معظم رهبری در این سال‌ها موجب شده همه تدارکات دشمنان، تحریم و تهاجم فرهنگی نتوانند کوچکترین اثری در حرکت نظام اسلامی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تدابیر مقام معظم رهبری موجب اقتدار منطقه‌ای، عمق راهبردی، اقتدار دفاعی و شکست توطئه‌های دشمنان شده است، عنوان کرد: این اندیشه ناب موجب تحسین دوست و دشمن و بالندگی ایران اسلامی در سطح جهان شده است.

سردار سده‌هی، پژوهش در زمینه اندیشه‌های فرمانده کل قوا را امری ضروری دانست و گفت: متاسفانه منابع تحقیقی ما تا حد زیادی متاثر از اندیشه‌های مادی غرب است که این مبانی معنویت‌زدا هستند و با این روش تحقیق نمی‌توان به حق دست یافت. به همین دلیل برای شناخت اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب باید با روش دینی و اصولی را کار کرد.

رئیس دفتر ارتباطات ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه روش باید در برگیرنده ارزش‌ها باشند، خاطرنشان کرد: اگر از اصول اندیشه مقام معظم رهبری و روش تحقیق اسلامی برای تولید علوم انسانی استفاده کنیم می‌توانیم به تولید علم متناسب با ارزش‌های انقلاب اسلامی برسیم.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها:
ارسال نظر: