X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 24 آذر 1397
تعداد بازدید خبر : 52
تاریخ ثبت : شنبه, 24 آذر,1397 | 10:51 ق.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 24 آذر,1397 | 10:51 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 24 آذر,1397 | 10:51 ق.ظ

گسترش همکاری دستگاه قضایی و رسانه ملی در راستای ارتقای آگاهی‌های مردم

  • گسترش همکاری دستگاه قضایی و رسانه ملی در راستای ارتقای آگاهی‌های مردم
گسترش همکاری قوه قضاییه و صدا و سیما

رئیس کل دادگستری مازندران با حضور در صدا و سیمای استان، ضمن تبریک انتصاب مدیرکل جدید صدا و سیمای مازندران بر گسترش همکاریهای فی مابین در راستای اطلاع رسانی مطلوب و هنرمندانه به مردم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر ،به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی تقوی فرد رئیس کل دادگستری استان در جلسه با مدیرکل، معاونین و مدیران صدا و سیمای استان، با تبریک انتصاب دکتر ابراهیمی به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مازندران، جایگاه صدا و سیما را در اطلاع رسانی به مردم بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: هماهنگی و ارتباط صدا و سیما و دادگستری با یکدیگر در راستای رفع مشکلات عموم مردم بسیار موثر خواهد بود.

این مقام قضایی در ادامه از نگرش مدیرکل جدید صدا و سیمای استان نسبت به شیوه همکاری با دادگستری مازندران تقدیر کرد و گفت: این تعامل و همکاری برای ما بسیار ارزشمند است و از آن استقبال می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد با اشاره به اینکه ظرفیت های بسیار بالای استان مازندران در بخش هایی مانند محیط زیست، منابع طبیعی و مسائل اقتصادی به شکل مطلوب برای مردم تبیین نشده است، ادامه داد: حضور و همت صدا و سیما در راستای کمک به تحقق این مهم بسیار مفید و تاثیرگذار خواهد بود.

وی پرداختن به موارد و موضوعاتی مانند "پزشک خانواده"، "بیمه" و "وکیل خانواده" در صدا و سیمای استانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: اطلاع رسانی هنرمندانه صدا و سیما در خصوص مسائل حقوقی می تواند در فرهنگسازی جامعه بسیار موثر باشد.

حجت الاسلام الاسلام والمسلمین تقوی فرد بر لزوم حضور قضات و کارشناسان حقوقی خبره دادگستری در برنامه های صدا و سیما برای ارتقای آگاهی و اطلاعات مردم تاکید کرد و گفت: باید واقعیت ها را برای مردم شریف استان شفاف و روشن مطرح کرد و این آمادگی در مجموعه دادگستری استان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم صدا و سیما می تواند بصیرت عمومی ایجاد کند تا نگرش عمومی از نگاه سنتی فردی به نگاه جامع استانی در حوزه مسائل قضایی تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد بیان مشکلات مردمی و نیاز عمومی را نیازمند هنرمندی خاص عنوان کرد و گفت: صدا و سیما می تواند به افکار عمومی سمت و سو دهد و این هنرمندی صدا و سیماست.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه با اشاره به لزوم توجه به مسائل دینی و مذهبی در صدا و سیمای مازندران، خاطرنشان کرد: آمادگی کامل داریم در حوزه مسائل دینی، فرهنگی و قضایی در حد توان با تمام ظرافت ها و انعطاف ها، همکاری ویژه ای با مجموعه صدا و سیمای استان داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد خاطرنشان کرد: ان شاء الله همکاری صدا و سیما و دادگستری در راستای ارتقای آگاهی های حقوقی مردم منتج به ارائه خدمت به مردم شریف استان شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران نیز در این دیدار با خیر مقدم به رئیس کل و معاونین دادگستری استان، توجه ویژه رئیس کل دادگستری مازندران به شبکه استانی طبرستان را بسیار قابل توجه و ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: توجه به میل، نیاز و مصلحت مخاطب در برنامه سازی های صدا و سیما مورد توجه قرار دارد.

هادی ابراهیمی با اشاره به اهمیت رسانه در آگاهی  بخشی به افکار عمومی، ظرفیت بالای مازندران در حوزه های فرهنگی، مذهبی و دینی را مورد اشاره قرار داد و افزود: توجه به این موارد می تواند در راستای فرهنگسازی بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به اهمیت دستگاه قضا و حساسیت های موجود، نقش مقام عالی قضایی در مازندران را بسیار مهم دانست و گفت: نوع نگاه حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد به مسائلی مانند فرهنگی، اشتغال و سرمایه گذاری نشان دهنده اشرافیت ایشان به تمام مسائل استان است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: صدا و سیمای استان با توجه به نگاه خیرخواهانه رئیس کل دادگستری مازندران توجه ویژه ای به مجموعه دستگاه قضایی در مازندران خواهد داشت.

وی تاکید کرد: همکاری صدا و سیما با دستگاه قضایی استان معطوف به هفته قوه قضاییه نخواهد شد و به صورت مستمر و مداوم ادامه خواهد داشت.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: ان شاء الله دور جدید تعاملات رسانه ملی و دستگاه قضایی در مازندران به نحو شایسته ای انجام شود.

گفتنی است رئیس کل دادگستری مازندران پیش از این دیدار که با حضور معاونین دادگستری استان همراه بود از بخش های مختلف مرکز بازدید کرد و توضیحات لازم در خصوص نحوه فعالیت در حوزه های مختلف توسط مسئولین مرتبط ارائه شد.

برچسب ها:
ارسال نظر: