X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 22 خرداد 1403
تعداد بازدید خبر : 34
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 22 خرداد,1403 | 12:38 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 22 خرداد,1403 | 09:31 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 23 خرداد,1403 | 08:26 ب.ظ

کارشناس روابط بین‌الملل: جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و رفح منجر به فروپاشی این رژیم کودک‌کش می‌شود

  • کارشناس روابط بین‌الملل: جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و رفح منجر به فروپاشی این رژیم کودک‌کش می‌شود

ممبینی گفت: جنایت‌های ارتکابی توسط رژیم صهیونیستی در غزه و رفح به بحرانی سخت و دامن گیر در کابینه رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و با انزوای بین المللی و تنفر هر چه بیشتر جهانیان اعم از مسلمان و غیر مسلمان از رژیم جنایتکار،  به زودی شاهد فروپاشی رژیم اشغالگر خواهیم بود.

اشکان ممبینی، کارشناس روابط بین‌الملل در گفت‌وگو با سایت ستاد حقوق بشر، با اشاره به استعفا و کناره‌گیری سران رژیم صهیونیستی از کابینه جنگ این رژیم و اختلاف گسترده بین اعضای کابینه این رژیم، گفت: استعفای اعضای کابینه می تواند به بحرانی عمیق تبدیل شود که نهایتا این رژیم را به نابودی و فروپاشی کامل نزدیک تر کند.

 

وی تصریح کرد: آنچه مساله بحران و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را متمایز کرده این است که دنیا شاهد این فروپاشی خواهد بود. جنایت النصیرات و حملات مکرر رژیم صهیونیستی به مواضع غیر نظامیان بیانگر این است که این رژیم استراتژی خاصی برای ادامه جنگ ندارد و تنها با کشتار زنان و کودکان به دنبال تحقق اهداف پوشالی خود است.

 

این کارشناس روابط بین‌الملل افزود: تنها دستاورد حملات رژیم صهیونیستی به غزه و رفح، استعفای اعضای کابینه ای است که قرار بود فلسطینی ها را از سرزمین خود اخراج و مناطق تحت اشغال صهیونیست ها را افزایش دهد. 

 

وی تاکید کرد: نشانه های فروپاشی رژیم صهیونیستی با جنایت های بی سابقه و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی گناه که نقض آشکار قوانین و قواعد بین المللی است برای جهانیان آشکار شده است و بیش از گذشته می توان اذعان داشت که این رژیم هم اکنون با موجی از اعتراضات در جهان مواجه شده است.

 

ممبینی با اشاره به قطعنامه آتش‌بس در غزه در شورای امنیت سازمان ملل، گفت: افکار عمومی جهان خواستار پایان هر چه سریعتر جنگ و نابودی کامل رژیم کودک کش هستند؛ چراکه جهان بعد از طوفان الاقصی شاهد بود که رژیم صهیونیستی نه تنها در میدان نبرد بلکه در اخلاق و رعایت حقوق بین المللی هم شکست خورده و کشته شدن حدود ۱۴۰ خبرنگار در جریان حوادث غزه نشان می دهد رژیم صهیونیستی هیچ حد و مرزی برای این جنگ قائل نیست. 

 

وی در ادامه بیان کرد: ظلم و ستم پایدار نیست و پیروز این جنگ قطعا مردم شجاع فلسطین خواهند بود که با صبر و مقاومت و شجاعت خود اکنون پایه ها و ستون های این رژیم پوشالی و جعلی را به لرزه درآوردند و می‌بینیم که چگونه این رژیم سرتا پا جنایت، به ذلتی بی سابقه گرفتار شده است. به یاری خداوند بزرگ و با شجاعت و ایستادگی مردم فلسطین رژیم صهیونیستی نابود و فلسطین و قدس شریف آزاد خواهند شد.

 

 

ارسال نظر: