X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 19 خرداد 1403
تعداد بازدید خبر : 25
تاریخ ثبت : شنبه, 19 خرداد,1403 | 12:23 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 19 خرداد,1403 | 11:53 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 19 خرداد,1403 | 12:23 ب.ظ

دبیرکل آنروا: حمله اشغالگران صهیونیست به اردوگاه النصیرات نقض قوانین بین المللی است

  • دبیرکل آنروا: حمله اشغالگران صهیونیست به اردوگاه النصیرات نقض قوانین بین المللی است

دبیرکل آژانس امداد رسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که مدرسه‌ای که در النصیرات هدف حمله اشغالگران قرار گرفت ۶ هزار آواره فلسطینی را در خود جای داده بود و ادعای اشغالگران مبنی بر وجود گروه‌های مسلح در این مدرسه بسیار تکان دهنده و بی‌اساس است.


 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، «فیلیپ لازارینی»، دبیرکل آژانس آنروا گفت: حمله به ساختمان‌های سازمان ملل متحد و هدف قرار دادن آنها بی‌توجهی کامل به قوانین بشردوستانه بین‌المللی است و حفاظت از کارکنان این سازمان و ساختمان‌ها و اقدامات آنان همیشه امری مهم است. از ابتدای جنگ غزه اشغالگران بیش از ۱۸۰ ساختمان آنروا را هدف قرار داده و بیش از ۴۵۰ آواره فلسطینی در این حملات کشته شده‌اند.
 

دبیرکل آنروا افزود: هدف قرار دادن ساختمان‌های سازمان ملل متحد و استفاده از آنها برای اهداف نظامی قابل قبول نبوده و توقف این گونه اقدامات و مجازات عاملان آن امری ضروری است.
 

همچنین دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد هدف قرار گرفتن مدرسه آنروا توسط رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد: حمله به مدرسه در النصیرات نشان دهنده عدم پایبندی اسرائیل به قوانین بین‌المللی است.

شبکه خبری سی ان ان آمریکا  نیز گزارش داد که رژیم صهیونیستی در بمباران مدرسه وابسته به سازمان ملل متحد در اردوگاه النصیرات در نوار غزه از مهمات آمریکایی استفاده کرده است. تصاویر به دست آمده از محل حادثه و بررسی کارشناس مهمات این نتیجه را به خوبی نمایان می سازد.

 

سی ان ان در ۲ تصویر ترکش‌های ۲ بمب آمریکایی از نوع « GBU-۳۹» را به تصویر کشیده که با تحلیل تصاویر به دست آمده از محل حادثه توسط یک خبرنگار به آنها دست یافته شده است.
 

طبق گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این دومین بار در ۲ هفته گذشته است که این شبکه آمریکایی توانسته استفاده از مهمات آمریکایی در حملات رژیم صهیونیستی علیه آوارگان فلسطینی را اثبات کند.

 

ارسال نظر: