X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: پنجشنبه 10 خرداد 1403
تعداد بازدید خبر : 43
تاریخ ثبت : پنجشنبه, 10 خرداد,1403 | 03:25 ب.ظ
تاریخ انتشار : پنجشنبه, 10 خرداد,1403 | 03:18 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 15 خرداد,1403 | 11:53 ق.ظ

فرزند شهید ترور: دادگاه منافقین فرصتی برای افشای چهره پلید و جنایتکار این گروهک تروریستی است

  • فرزند شهید ترور: دادگاه منافقین فرصتی برای افشای چهره پلید و جنایتکار این گروهک تروریستی است

دختر شهید مقدم با اشاره به جنایت‌های فجیع و چهره پلید سران و اعضای گروهک تروریستی منافقین، گفت: دادگاه منافقین فرصتی برای افشای جنایت‌های گسترده و فجیع این گروهک تروریستی است.
 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، دادگاه رسیدگی به اتهام‌های ۱۰۴ نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به‌عنوان یک شخصیت حقوقی در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران در جریان است و هفته جاری سیزدهمین جلسه این دادگاه با حضور جمعی از خانواده‌های قربانیان ترور برگزار شد.

گروهک تروریستی منافقین از خرداد ۱۳۶۰ به‌صورت رسمی دست به عملیات مسلحانه و ترور برای مقابله با انقلاب اسلامی زدند و طی این سال‌ها دست به جنایت‌های زیادی علیه مردم ایران زده‌اند.

در همین رابطه، فرزند شهید حاج محمد فرشی مقدم در گفت‌وگو با سایت ستاد حقوق بشر، درباره واقعه ترور پدرش، گفت: پدرم در سال ۱۳۶۰ به دست منافقین به شهادت رسید. پدرم مغازه‎ دار بود و چون تصاویر مربوط به چهره‌های انقلابی را به دیوار مغازه‌اش نصب کرده بود، در فهرست ترور منافقین قرار گرفت. او پیش از ترور مرتبا مورد تهدید و تعقیب بود.

این فرزند شهید ترور ادامه داد: چهار ماه پیش از واقعه ترور منجر به شهادت پدرم، منافقین با انداختن نارنجک مغازه را آتش زدند و ۱۵ دی ماه ۱۳۶۰ چهار نفر به پدرم حمله کردند؛ آن‌ها به عنوان مشتری وارد مغازه پدرم شدند و با سلاح یوزی به وی شلیک کردند و پدرم در راه بیمارستان به شهادت رسید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تقاضای خانواده‌های شهدای ترور از قوه قضاییه این است که قاطعانه این پرونده را پیگیری کند و صدای مظلومیت ما را به گوش همه جهان برساند، بیان کرد: منافقین پس از ترور پدرم، سال‌ها خانواده ما را تهدید به ترور کردند. من آن زمان دبستان می‌رفتم و به دلیل تهدیدهای مکرر منافقین همیشه هراس از آن تهدیدها داشتم.

دختر شهید ترور ضمن ابراز امیدواری از برپایی این دادگاه، تاکید کرد: ما به تازگی شکایتی علیه منافقین در موضوع ترور پدرم ثبت کردیم، امید ما به نتیجه رسیدن این پرونده است. منافقین با ادعاهای حقوق بشری، چهره‌ای بزک شده از خود به نمایش گذاشته‌اند، ولی ما و این دادگاه باید چهره واقعی و پلید سران و اعضای این گروهک جنایتکار را به جهانیان بشناسانیم.
 

 

برچسب ها: دادگاه, منافقین
ارسال نظر: